Nr sprawy: RZP-I-WI/84/DZP-1/2014 16 grudnia 2014 r.
ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY
(zwane dalej Zaproszeniem)
Miasto Stołeczne Warszawa – Stołeczny Zarząd Rozbudowy Miasta, z siedzibą w Warszawie (kod: 00-099), przy ul. Senatorskiej 29/31 (tel. 22/31-24-542; fax. 22/31-24-490) zaprasza do złożenia oferty w postępowaniu na: Wymianę windy towarowej wraz z pracami przygotowawczymi dla zadania inwestycyjnego pn.: „Modernizacja bloku żywienia w Młodzieżowym Ośrodku Socjoterapii nr 6 przy ul. Brożka 26”, prowadzonego na podstawie art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2013 r., poz. 907 z późn. zm.).
I. OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
1. Przedmiotem zamówienia jest: Wymiana windy towarowej wraz z pracami przygotowawczymi dla zadania inwestycyjnego pn.: „Modernizacja bloku żywienia w Młodzieżowym Ośrodku Socjoterapii nr 6 przy ul. Brożka 26”.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:
1) Demontaż i utylizację starego urządzenia oraz drzwi szybowych wraz z jego wyrejestrowaniem w Urzędzie Dozoru Technicznego – obecne urządzenie wiek ok. 30 lat bliskie utraty żywotności, nie spełnia również podstawowych wymagań sanitarnych potrzebnych dla kuchni, między innymi kabina i drzwi nie są wykonane ze stali nierdzewnej, co jest w zaleceniach projektanta technologii kuchni – w związku z powyższym starą windę należy zdemontować i zutylizować.
2) Prace przygotowawcze budowlane do zamontowania nowej windy towarowej:
a) rozebranie okładziny ściennej,
b) licowanie ścian płytkami ceramicznymi,
c) cięcie ścian z cegły o grubości do 12 cm,
d) rozbiórka ścian z cegieł,
e) wywiezienie gruzu,
f) wykucie z muru ościeżnic stalowych,
g) przecieranie istniejących tynków wewnętrznych z zeskrobaniem farby,
h) dwukrotne malowanie farbą olejną lub ftalową z dwukrotnym szpachlowaniem,
i) roboty pomocnicze.
3) Dostawę i montaż windy towarowej (z wykonaniem zasilenia) o parametrach:
a) udźwig nie mniej niż 200 kg,
b) kabina przelotowa na wprost – ze stali nierdzewnej,
c) 2 przystanki,
d) 3 dojścia,
e) w części parteru (poziom 0) drzwi na korytarz – 1 dojście,
f) próg drzwi: na poziomie posadzki,
g) wymiary kabiny windy nie mniejsze niż: szerokość: 800 mm, głębokość: 850 mm wysokość: 1200 mm., ale kabina windy musi mieścić się w istniejącym szachcie (szybie),
h) kabina windy oraz drzwi wykonane ze stali nierdzewnej.
4) Dokonanie niezbędnych uzgodnień i decyzji dopuszczających windę do eksploatacji oraz potrzebnych do uruchomienia windy i jej późniejszego użytkowania: m.in. uzgodnienia oraz zarejestrowanie nowej windy towarowej w Urzędzie Dozoru Technicznego oraz uzyskanie innych niezbędnych dopuszczeń w zakresie urządzeń dźwigowych.
5) Przekazanie instrukcji obsługi, użytkowania (serwisowania) windy towarowej w języku polskim.
3. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określają, niżej wymienione dokumenty:
1) przedmiar robót, który stanowi Załącznik Nr 3 do Zaproszenia,
2) dokumentacja fotograficzna stanu starej windy oraz rysunki dotyczące rozmieszczenia wyposażenia technologicznego, które stanowią Załącznik Nr 4 do Zaproszenia.
II. TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA
1. Rozpoczęcie: niezwłocznie od daty podpisania umowy,
2. Zakończenie: w terminie do 60 dni od dnia podpisania umowy.
III. TERMIN I MIEJSCE ZŁOŻENIA OFERTY
Ofertę zawierającą dokumenty określone w Rozdz. IV niniejszego Zaproszenia należy złożyć do dnia 23 grudnia 2014 r. do godz. 10:00 w Zespole ds. Zamówień Publicznych (II piętro), pokój Nr 44, Warszawa (kod: 00-099) ul. Senatorska 29/31.
Zamawiający przewiduje możliwość przeprowadzenia negocjacji ceny po złożeniu przez Wykonawców ofert w przedmiotowym postępowaniu, o czym poinformuje odrębnym pismem.
IV. OŚWIADCZENIA LUB DOKUMENTY WYMAGANE W POSTĘPOWANIU
Wykonawca ubiegający się o zamówienie publiczne musi załączyć niżej wymienione oświadczenia lub dokumenty:
1) Wypełniony druk OFERTA – zgodny w treści ze wzorem stanowiącym załącznik Nr 1.
2) Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej – wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
3) Pełnomocnictwo – w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik.
Uwaga!
– W przypadku, gdy ofertę będzie składał Wykonawca występujący wspólnie, tj. samodzielne podmioty gospodarcze działające np. w formie spółki cywilnej, do oferty należy załączyć: aktualny wyciąg z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej dla każdego z podmiotów występujących wspólnie, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert oraz umowę regulującą współpracę podmiotów występujących wspólnie (umowę spółki cywilnej).
– Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
4) Kosztorys ofertowy sporządzony metodą uproszczoną, zgodnie z zasadami określonymi w Rozdziale VI Zaproszenia– w formie papierowej.
V. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA WYMAGANYCH DOKUMENTÓW
1. Obowiązek sporządzenia oferty na piśmie.
1) Ofertę należy sporządzić w języku polskim z zachowaniem formy pisemnej w sposób czytelny, na papierze.
2) W przypadku załączenia do oferty dokumentów sporządzonych w języku obcym, Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty tłumaczenie tych dokumentów na język polski, poświadczone przez Wykonawcę.
3) Wszystkie koszty związane ze sporządzeniem i złożeniem oferty ponosi Wykonawca. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.
2. Forma składanych dokumentów.
Wymagane dokumenty należy złożyć w formie oryginałów lub kopii. Dokumenty złożone w formie kopii, muszą być poświadczone „ZA ZGODNOŚĆ Z ORYGINAŁEM” przez Wykonawcę.
3. Poprawki w treści oferty.
Wszelkie poprawki w treści oferty, jakie Wykonawca zamierza nanieść podczas przygotowywania oferty, należy dokonać poprzez przekreślenie treści, wpisanie zmienionej treści i parafowanie obok.
4. Pełnomocnictwo.
W przypadku gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty musi być załączone pełnomocnictwo określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy.
W przypadku złożenia przez Wykonawcę kopii pełnomocnictwa musi zostać ono poświadczone „za zgodność z oryginałem” przez mocodawcę lub przez notariusza.
IV. OPIS SPOSOBU OBLICZENIA CENY OFERTY
1. Oferta powinna zawierać zgodnie z przedmiotem zamówienia cenę oferty brutto (z podatkiem VAT), obejmującej cenę za wykonanie całego przedmiotu zamówienia na warunkach określonych we wzorze umowy, wyliczoną w „druku OFERTA” oraz kosztorysie ofertowym.
2. Podstawą obliczenia ceny, będzie przedmiar robót opracowany przez Zamawiającego.
3. Kalkulacja ceny zaproponowanej w ofercie winna wynikać z kosztorysu ofertowego sporządzonego metodą uproszczoną.
4. Wszystkie składniki cenowe określone w ofercie powinny być liczone z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
V. WYKAZ ZAŁĄCZNIKÓW
Wszystkie załączniki do niniejszego zaproszenia stanowią jego integralną część.
Załącznik Nr 1 | druk OFERTA |
Załącznik Nr 2 | Wzór umowy |
Załącznik Nr 3 | Przedmiar robót |
Załącznik Nr 4 | Dokumentacja fotograficzna stanu starej windy oraz rysunki dotyczące rozmieszczenia wyposażenia technologicznego. |
p.o. Dyrektora
Stołecznego Zarządu Rozbudowy Miasta
/-/
Paweł Barański
Załączniki do pobrania:
Załącznik Nr 1 do Zaproszenia – druk OFERTA – Pobierz
Załącznik Nr 2 do Zaproszenia – Wzór umowy – Pobierz
Załącznik Nr 3 do Zaproszenia – Przedmiar robót – Pobierz
Załącznik Nr 4 do Zaproszenia – Dokumentacja fotograficzna stanu starej windy oraz rysunki dotyczące rozmieszczenia wyposażenia technologiczne – Pobierz
Pytania Wykonawców i odpowiedzi Zamawiającego (korespondencja)
Pismo SZRM z dnia 19.12.2014 r. – Pobierz
Pismo SZRM z dnia 23.12.2014 r. – Pobierz
ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
Nr sprawy: RZP-I-WI/84/DZP-1/2014 09 stycznia 2015 r.
ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
Dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na: Wymianę windy towarowej wraz z pracami przygotowawczymi dla zadania inwestycyjnego pn.: „Modernizacja bloku żywienia w Młodzieżowym Ośrodku Socjoterapii nr 6 przy ul. Brożka 26”.
Miasto Stołeczne Warszawa – Stołeczny Zarząd Rozbudowy Miasta (zwany dalej Zamawiającym) zawiadamia, iż postępowanie o udzielenie zamówienia na: Wymianę windy towarowej wraz z pracami przygotowawczymi dla zadania inwestycyjnego pn.: „Modernizacja bloku żywienia w Młodzieżowym Ośrodku Socjoterapii nr 6 przy ul. Brożka 26” – zostało rozstrzygnięte.
Za najkorzystniejszą ofertę uznano Ofertę Nr 4 złożoną przez Wykonawcę: Lubelskie Przedsiębiorstwo Dźwigowe „WINDA-SERWIS” Sp. z o.o., ul. Długa 5, 20-346 Lublin – za cenę oferty brutto: 56.457,00 zł.
Oferta spełnia wymagania zawarte w „Zaproszeniu do złożenia oferty” oraz mieści się w środkach przeznaczonych na finansowanie ww. zamówienia.
Termin na złożenie ofert upłynął w dniu 23 grudnia 2014 r. o godz. 10:00.
Do upływu terminu składania ofert wpłynęło 5 Ofert złożonych przez niżej wymienionych Wykonawców:
1) Fabryka Urządzeń Dźwigowych, Bolęcin 41, 09-110 Sochocin – Cena oferty brutto: 56.493,90 zł (Oferta Nr 1);
2) AMP Sp. z o.o., ul. Sarmacka 5G, 02-972 Warszawa – Cena oferty brutto: 119.142,09 zł (Oferta Nr 2);
3) Zakład Elektromechaniki Dźwigowej POLDRAB Andrzej Drab, Biała Pierwsza 10, 98-350 Biała – Cena oferty brutto: 63.781,89 zł (Oferta Nr 3);
4) Lubelskie Przedsiębiorstwo Dźwigowe „WINDA-SERWIS” Sp. z o.o., ul. Długa 5, 20-346 Lublin – Cena oferty brutto: 56.457,00 zł (Oferta Nr 4);
5) Przedsiębiorstwo Innowacyjne ERGO Ryszard Gardziej, ul. Powązkowska 13B, 01-797 Warszawa – Cena oferty brutto: 90.184,74 zł (Oferta Nr 5).
p.o. Dyrektora
Stołecznego Zarządu Rozbudowy Miasta
/-/
Paweł Barański