Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego
w ramach Programu Infrastruktura i Środowisko
Nr sprawy: RZP-I-WI/13/DZP-1/2014 15 kwietnia 2014 r.
ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY
(zwane dalej Zaproszeniem)
Miasto Stołeczne Warszawa – Stołeczny Zarząd Rozbudowy Miasta, z siedzibą w Warszawie
(kod: 00-099), przy ul. Senatorskiej 29/31 (tel.: 22/31-24-475; fax: 22/31-24-490), zaprasza do złożenia oferty w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na: dostawę wyposażenia multimedialnego i cyfrowego do pomieszczeń Muzeum Warszawskiej Pragi w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Muzeum Warszawskiej Pragi” prowadzonego na podstawie art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2013 r., poz. 907 późn. zm.).
I. OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
1) Przedmiotem zamówienia jest: dostawa wyposażenia multimedialnego
i cyfrowego do pomieszczeń Muzeum Warszawskiej Pragi w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Muzeum Warszawskiej Pragi”.
2) Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: sprzedaż, dostarczenie, rozstawienie urządzeń we wskazanych przez Zamawiającego pomieszczeniach Muzeum Warszawskiej Pragi jego uruchomienie oraz przeszkolenie użytkownika
w zakresie jego działania.
3) Szczegółowy zakres Przedmiotu Zamówienia określa Formularz „Zestawienie kosztów zamówienia” – Część I i II – stanowiący Załącznik Nr 3 do niniejszego Zaproszenia.
4) Przedmiot zamówienia został podzielony na 2 części w następujący sposób:
Część I – wyposażenie multimedialne;
Część II – wyposażenie cyfrowe.
Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych, z których każda będzie brana pod uwagę przez Zamawiającego oddzielnie, według zasad opisanych w Zaproszeniu. Każdy z Wykonawców może złożyć ofertę na wszystkie części lub na jedną dowolnie wybraną część.
II. TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA
1) rozpoczęcie – w terminie od dnia 14 sierpnia 2014 r.
2) zakończenie – w terminie do dnia 29 sierpnia 2014 r.
III. TERMIN I MIEJSCE ZŁOŻENIA OFERTY
Ofertę zawierającą dokumenty określone w Rozdz. IV niniejszego Zaproszenia należy złożyć do dnia 22 kwietnia 2014 r. do godz. 09:00 w Zespole
ds. Zamówień Publicznych (I piętro), pokój Nr 22, Warszawa (kod: 00-099)
ul. Senatorska 29/31.
Zamawiający przewiduje możliwość przeprowadzenia negocjacji ceny po złożeniu przez Wykonawców ofert w przedmiotowym postępowaniu, o czym poinformuje odrębnym pismem.
IV. OŚWIADCZENIA LUB DOKUMENTY WYMAGANE W POSTĘPOWANIU
Wykonawca ubiegający się o zamówienie publiczne musi załączyć niżej wymienione oświadczenia lub dokumenty:
1) Wypełniony druk OFERTA – zgodny w treści ze wzorem stanowiącym załącznik
Nr 1.
2) Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z Centralnej Ewidencji
i Informacji o Działalności Gospodarczej – wystawiony nie wcześniej niż
6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
3) Pełnomocnictwo – w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik.
Uwaga!
– W przypadku, gdy ofertę będzie składał Wykonawca występujący wspólnie,
tj. samodzielne podmioty gospodarcze działające np. w formie spółki cywilnej, do oferty należy załączyć: aktualny wyciąg z Centralnej Ewidencji i Informacji
o Działalności Gospodarczej dla każdego z podmiotów występujących wspólnie, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert oraz umowę regulującą współpracę podmiotów występujących wspólnie (umowę spółki cywilnej).
– Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
4) Wypełniony Formularz „Zestawienie kosztów zamówienia” – zgodny w treści ze wzorem stanowiącym Załącznik Nr 3 załączony dla części, na którą Wykonawca składa ofertę.
V. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA WYMAGANYCH DOKUMENTÓW
1. Obowiązek sporządzenia oferty na piśmie.
1) Ofertę należy sporządzić w języku polskim z zachowaniem formy pisemnej
w sposób czytelny, na papierze.
2) W przypadku załączenia do oferty dokumentów sporządzonych w języku obcym, Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty tłumaczenie tych dokumentów na język polski, poświadczone przez Wykonawcę.
2. Forma składanych dokumentów.
Wymagane dokumenty należy złożyć w formie oryginałów lub kopii. Dokumenty złożone w formie kopii, muszą być poświadczone „ZA ZGODNOŚĆ Z ORYGINAŁEM” przez Wykonawcę.
3. Poprawki w treści oferty.
Wszelkie poprawki w treści oferty, jakie Wykonawca zamierza nanieść podczas przygotowywania oferty, należy dokonać poprzez przekreślenie treści, wpisanie zmienionej treści i parafowanie obok.
4. Pełnomocnictwo.
W przypadku gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty musi być załączone pełnomocnictwo określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy.
W przypadku złożenia przez Wykonawcę kopii pełnomocnictwa musi zostać ono poświadczone „za zgodność z oryginałem” przez mocodawcę lub przez notariusza.
VI. OPIS SPOSOBU OBLICZENIA CENY OFERTY
- Oferta powinna zawierać zgodnie z przedmiotem zamówienia cenę oferty brutto
(z podatkiem VAT), obejmującej cenę zawykonanie całego przedmiotu zamówienia na warunkach określonych we wzorze umowy, wyliczoną w Formularzu „Zestawienie kosztów zamówienia”. W cenie oferty Wykonawca powinien uwzględnić koszty transportu oraz wszystkie inne wydatki niezbędne do prawidłowego wykonania Przedmiotu Umowy, a także przeglądy i serwis gwarancyjny, w terminach i zakresie wynikającym z dokumentów gwarancyjnych producentów wyposażenia. - Wprowadzenie przez Wykonawcę jakichkolwiek zmian bez zgody Zamawiającego np. w ilościach jednostek miary, określonych przez Zamawiającego
w poszczególnych pozycjach jest niedopuszczalne. - Wykonawca jest zobowiązany do wypełnienia i określenia wartości we wszystkich pozycjach występujących w formularzu „Zestawienie kosztów zamówienia”.
- Ewentualne upusty cenowe oferowane przez Wykonawcę muszą być zawarte
w cenach jednostkowych. - Wszystkie składniki cenowe określone w ofercie powinny być liczone
z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. - VII. WYKAZ ZAŁĄCZNIKÓW
Wszystkie załączniki do niniejszego zaproszenia stanowią jego integralną część.
Załącznik Nr 1 | druk OFERTA. | |
Załącznik Nr 2 | Wzór Umowy | |
Załącznik Nr 3 | Formularz „Zestawienie kosztów zamówienia”. |
p. o. Dyrektor
Stołecznego Zarządu Rozbudowy Miasta
/-/
Paweł Barański
Załączniki do pobrania:
Załącznik Nr 1 do Zaproszenia – druk OFERTA
Załącznik Nr 2 do Zaproszenia – Wzór Umowy
Załącznik Nr 3 do Zaproszenia – Zestawienie Kosztów Zamówienia – Część I
Załącznik Nr 3 do Zaproszenia – Zestawienie Kosztów Zamówienia – Część II
INFORMACJA O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY – CZĘŚĆ I
Nr sprawy: RZP-I-WI/13/DZP-1/2014 30 kwietnia 2014 r.
INFORMACJA O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY CZĘŚĆ I
Dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na: dostawę wyposażenia multimedialnego i cyfrowego do pomieszczeń Muzeum Warszawskiej Pragi w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Muzeum Warszawskiej Pragi” – Część I.
Miasto Stołeczne Warszawa – Stołeczny Zarząd Rozbudowy Miasta (zwany dalej Zamawiającym) zawiadamia, iż postępowanie o udzielenie zamówienia na: dostawę wyposażenia multimedialnego i cyfrowego do pomieszczeń Muzeum Warszawskiej Pragi
w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Muzeum Warszawskiej Pragi” – Część I – zostało rozstrzygnięte.
Za najkorzystniejszą ofertę uznano Ofertę Nr 1 złożoną przez Wykonawcę: – – PHPU ZUBER Andrzej Zuber z siedzibą we Wrocławiu (kod: 50-424), ul. Krakowska 29 C – za cenę oferty brutto: 8 856,00 zł.
Oferta spełnia wymagania zawarte w „Zaproszeniu do złożenia oferty”.
Jednocześnie Zamawiający informuje, że:
Termin na złożenie ofert upłynął w dniu 22 kwietnia 2014 r. o godz. 09:00.
Do upływu terminu składania ofert w Części I wpłynęły 2 Oferty złożone przez niżej wymienionych Wykonawców:
1) PHPU ZUBER Andrzej Zuber z siedzibą we Wrocławiu (kod: 50-424), ul. Krakowska 29 C – Cena oferty brutto: 8 856,00 zł (Oferta Nr 1);
2) Perfect Displays Sp. z o.o., z siedzibą Warszawie (kod: 00-707), ul. Ku Wiśle 7 lok. 60 –
Cena oferty brutto: 18 671,40 zł (Oferta Nr 2).
p. o. Dyrektor
Stołecznego Zarządu Rozbudowy Miasta
/-/
Paweł Barański
INFORMACJA O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY – CZĘŚĆ II
Nr sprawy: RZP-I-WI/13/DZP-1/2014 30 kwietnia 2014 r.
INFORMACJA O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY CZĘŚĆ II
Dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na: dostawę wyposażenia multimedialnego i cyfrowego do pomieszczeń Muzeum Warszawskiej Pragi
w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Muzeum Warszawskiej Pragi” – Część II.
Miasto Stołeczne Warszawa – Stołeczny Zarząd Rozbudowy Miasta (zwany dalej Zamawiającym) zawiadamia, iż postępowanie o udzielenie zamówienia na: dostawę wyposażenia multimedialnego i cyfrowego do pomieszczeń Muzeum Warszawskiej Pragi
w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Muzeum Warszawskiej Pragi” – Część II – zostało rozstrzygnięte.
Za najkorzystniejszą ofertę uznano Ofertę Nr 3 złożoną przez Wykonawcę: – ABM SYSTEM z siedzibą w Legionowie (kod: 05-118), ul. Pałacowa 1/30 – za cenę oferty brutto: 39 975,00 zł.
Oferta spełnia wymagania zawarte w „Zaproszeniu do złożenia oferty”.
Jednocześnie Zamawiający informuje, że:
Termin na złożenie ofert upłynął w dniu 22 kwietnia 2014 r. o godz. 09:00.
Do upływu terminu składania ofert w Części II wpłynęły 2 Oferty złożone przez niżej wymienionych Wykonawców:
1) PHPU ZUBER Andrzej Zuber z siedzibą we Wrocławiu (kod: 50-424), ul. Krakowska 29C – Cena oferty brutto: 41 205,00 zł (Oferta Nr 1);
2) ABM SYSTEM Sp. z o.o., z siedzibą Legionowie (kod: 05-118), ul. Pałacowa 1/30 –
Cena oferty brutto: 39 975,00 zł (Oferta Nr 3).
p. o. Dyrektor
Stołecznego Zarządu Rozbudowy Miasta
/-/
Paweł Barański