Nr sprawy: RZP-I-WI/71/DZP-1/2012 12 grudnia 2012 r.
……………………………………
……………………………………
……………………………………
ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY
(zwane dalej Zaproszeniem)
Miasto Stołeczne Warszawa – Stołeczny Zarząd Rozbudowy Miasta, z siedzibą w Warszawie (kod: 00-099), przy ul. Senatorskiej 29/31, zaprasza do złożenia oferty w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na: dostawę biurowego urządzenia drukującego
i skanującego w kolorze dla Stołecznego Zarządu Rozbudowy Miasta prowadzonego na podstawie art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2010 r., Nr 113, poz. 759 z późn. zm.).
I. OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
- Przedmiotem zamówienia jest: dostawa biurowego urządzenia drukującego i skanującego w kolorze dla Stołecznego Zarządu Rozbudowy Miasta – zgodnie z Formularzem „Zestawienie kosztów zamówienia” (stanowiącym załącznik Nr 3 do Zaproszenia).
- Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: dostarczenie i uruchomienie urządzenia we wskazanym przez Zamawiającego pomieszczeniu SZRM.
II. TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA
1) rozpoczęcie – niezwłocznie od dnia podpisania niniejszej umowy;
2) zakończenie – w terminie 5 dni od dnia podpisania umowy, jednak nie później niż do dnia 27 grudnia 2012 r.
III. TERMIN I MIEJSCE ZŁOŻENIA OFERTY
Ofertę zawierającą dokumenty określone w Rozdz. IV niniejszego Zaproszenia należy złożyć do dnia 14 grudnia 2012 r. do godz. 14.00 w Zespole ds. Zamówień Publicznych (I piętro), pokój Nr 22, Warszawa (kod: 00-099) ul. Senatorska 29/31.
Zamawiający przewiduje możliwość przeprowadzenia negocjacji ceny po złożeniu przez Wykonawców ofert w przedmiotowym postępowaniu, o czym poinformuje odrębnym pismem.
IV. OŚWIADCZENIA LUB DOKUMENTY WYMAGANE W POSTĘPOWANIU
Wykonawca ubiegający się o zamówienie publiczne musi załączyć niżej wymienione oświadczenia lub dokumenty:
1) Wypełniony druk OFERTA – zgodny w treści ze wzorem stanowiącym załącznik Nr 1.
2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej albo wyciąg z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej Rzeczpospolitej Polskiej – wystawiony/e nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
3) W przypadku, gdy ofertę będzie składał Wykonawca występujący wspólnie, tj. samodzielne podmioty gospodarcze działające np. w formie spółki cywilnej, do oferty należy załączyć: aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej albo wyciąg z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej Rzeczpospolitej Polskiej dla każdego z podmiotów występujących wspólnie, wystawione/y nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert oraz umowę regulującą współpracę podmiotów występujących wspólnie.
4) W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty należy załączyć pełnomocnictwo.
Uwaga! Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
5) Wypełniony Formularz „Zestawienie kosztów zamówienia” – zgodny w treści ze wzorem stanowiącym Załącznik Nr 3.
V. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA WYMAGANYCH DOKUMENTÓW
1. Obowiązek sporządzenia oferty na piśmie.
1) Ofertę należy sporządzić w języku polskim z zachowaniem formy pisemnej w sposób czytelny, na papierze.
2) W przypadku załączenia do oferty dokumentów sporządzonych w języku obcym, Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty tłumaczenie tych dokumentów na język polski, poświadczone przez Wykonawcę.
2. Forma składanych dokumentów.
Wymagane dokumenty należy złożyć w formie oryginałów lub kopii. Dokumenty złożone w formie kopii, muszą być poświadczone „ZA ZGODNOŚĆ Z ORYGINAŁEM” przez Wykonawcę.
3. Poprawki w treści oferty.
Wszelkie poprawki w treści oferty, jakie Wykonawca zamierza nanieść podczas przygotowywania oferty, należy dokonać poprzez przekreślenie treści, wpisanie zmienionej treści i parafowanie obok.
4. Pełnomocnictwo.
W przypadku gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty musi być załączone pełnomocnictwo określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy.
W przypadku złożenia przez Wykonawcę kopii pełnomocnictwa musi zostać ono poświadczone „za zgodność z oryginałem” przez mocodawcę lub przez notariusza.
VI. OPIS SPOSOBU OBLICZENIA CENY OFERTY
- Oferta powinna zawierać zgodnie z przedmiotem zamówienia cenę oferty brutto (z podatkiem VAT), obejmującej cenę za wykonanie przedmiotu zamówienia na warunkach określonych we wzorze umowy, wyliczoną w Formularzu „Zestawienie kosztów zamówienia”. W cenie oferty Wykonawca powinien uwzględnić wszystkie koszty niezbędne do realizacji zamówienia oraz wszelkie inne wydatki niezbędne do prawidłowego wykonania Przedmiotu Umowy.
- Wprowadzenie przez Wykonawcę jakichkolwiek zmian bez zgody Zamawiającego np. w ilościach jednostek miary, określonych przez Zamawiającego jest niedopuszczalne.
- Wykonawca jest zobowiązany do wypełnienia i określenia wartości we wszystkich pozycjach występujących w formularzu „Zestawienie kosztów zamówienia”.
- Ewentualny upust cenowy oferowany przez Wykonawcę musi być zawarty w cenie jednostkowej.
- Wszystkie składniki cenowe określone w ofercie powinny być liczone z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
VII. WYKAZ ZAŁĄCZNIKÓW
Wszystkie załączniki do niniejszego zaproszenia stanowią jego integralną część.
Załącznik Nr 1 | druk OFERTA. | na 3 stronach; |
Załącznik Nr 2 | Wzór Umowy wraz z załącznikami. | na 6 stronach; |
Załącznik Nr 3 | Formularz „Zestawienie kosztów zamówienia”. | na 2 stronach. |
p.o. Dyrektora
Stołecznego Zarządu Rozbudowy Miasta
/-/
Paweł Barański
ZAŁĄCZNIKI DO POBRANIA:
Załącznik Nr 1 do Zaproszenia – druk OFERTA – POBIERZ
Załącznik Nr 2 do Zaproszenia – Wzór umowy – POBIERZ
Załącznik Nr 3 do Zaproszenia – Formularz Zestawienie kosztów zamówienia – POBIERZ
INFORMACJA O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
Nr sprawy: RZP-I-WI/71/DZP-1/2012 17 grudnia 2012 r.
INORMACJA O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
Dotyczy: dostawa biurowego urządzenia drukującego i skanującego w kolorze dla Stołecznego Zarządu Rozbudowy Miasta.
Miasto Stołeczne Warszawa – Stołeczny Zarząd Rozbudowy Miasta (zwany dalej Zamawiającym) zawiadamia, iż postępowanie o udzielenie zamówienia na: dostawę biurowego urządzenia drukującego i skanującego w kolorze dla Stołecznego Zarządu Rozbudowy Miasta – zostało rozstrzygnięte.
W wyniku powyższego Zamawiający informuje, że za najkorzystniejszą ofertę uznano Ofertę Nr 2 złożoną przez Wykonawcę – Andor Sp. z o.o., ul. Wiertnicza 162, 02-952 Warszawa za cenę brutto: 21.098,19 zł.
Jednocześnie Zamawiający informuje, że do upływu terminu składania ofert, tj. do dnia 14 grudnia 2012 r. do godz. 14:00 wpłynęły dwie Oferty złożone przez:
1) Oferta Nr 1 – Toshiba TEC Poland S.A., ul. Mineralna 15A, 02-274 Warszawa,
Cena oferty brutto: 22.828,80 zł.
2) Oferta Nr 2 – Andor Sp. z o.o., ul. Wiertnicza 162, 02-952 Warszawa,
Cena oferty brutto: 21.098,19 zł.
p.o. Dyrektora
Stołecznego Zarządu Rozbudowy Miasta
/-/
Paweł Barański