Nr sprawy: RZP-I-WI/21/DZP-1/2013 01 lipca 2013 r.
L.dz. SZRM/DZP-1/JP/ /2013
ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY
(zwane dalej Zaproszeniem)
Miasto Stołeczne Warszawa – Stołeczny Zarząd Rozbudowy Miasta, z siedzibą w Warszawie (kod: 00-099), przy ul. Senatorskiej 29/31 (tel.: 22/31-24-421; fax: 22/31-24-490), zaprasza do złożenia oferty w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na: dostawę wraz z montażem elementów wyposażenia do szatni parteru budynku D Instytutu Głuchoniemych w Warszawie, w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Modernizacja obiektów Instytutu Głuchoniemych im. Jakuba Falkowskiego przy Pl. Trzech Krzyży 4/6”, prowadzonego na podstawie art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2010 r., Nr 113, poz. 759 z późn. zm.).
I. OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
1. Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa wraz z montażem elementów wyposażenia do szatni parteru budynku D Instytutu Głuchoniemych w Warszawie, w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Modernizacja obiektów Instytutu Głuchoniemych im. Jakuba Falkowskiego przy Pl. Trzech Krzyży 4/6”
2. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: dostarczenie, rozmieszczenie i zamontowanie wyposażenia we wskazanych przez Zamawiającego pomieszczeniach Instytutu Głuchoniemych.
3. Szczegółowy zakres Przedmiotu Zamówienia określają:
1) Formularz „Zestawienie kosztów zamówienia”- stanowiący załącznik Nr 2 do niniejszego Zaproszenia,
2) Rzut pomieszczenia szatni z naniesionym rozkładem szaf i ławek – stanowiący załącznik Nr 3 do niniejszego Zaproszenia,
3) Moduły szaf oraz ławeczek szatni – stanowiący załącznik Nr 4 do niniejszego Zaproszenia,
4) Zdjęcie inspiracyjne – proponowany układ modułów i kolorystyka – szafa modułowa – stanowiący załącznik Nr 5 do niniejszego Zaproszenia.
II. TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA
1) rozpoczęcie: niezwłocznie od dnia podpisania umowy,
2) zakończenie: w terminie do 30 sierpnia 2013 r.
III. TERMIN I MIEJSCE ZŁOŻENIA OFERTY
Ofertę zawierającą dokumenty określone w Rozdz. IV niniejszego Zaproszenia należy złożyć do dnia 05.07.2013 r. do godz. 12.00 w Zespole ds. Zamówień Publicznych (I piętro), pokój Nr 22, Warszawa (kod: 00-099) ul. Senatorska 29/31.
Zamawiający przewiduje możliwość przeprowadzenia negocjacji ceny po złożeniu przez Wykonawców ofert w przedmiotowym postępowaniu, o czym poinformuje odrębnym pismem.
IV. OŚWIADCZENIA LUB DOKUMENTY WYMAGANE W POSTĘPOWANIU
Wykonawca ubiegający się o zamówienie publiczne musi załączyć niżej wymienione oświadczenia lub dokumenty:
1) Wypełniony druk OFERTA – zgodny w treści ze wzorem stanowiącym Załącznik Nr 1.
2) Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej – wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
3) W przypadku, gdy ofertę będzie składał Wykonawca występujący wspólnie, tj. samodzielne podmioty gospodarcze działające np. w formie spółki cywilnej, do oferty należy załączyć: aktualny wyciąg z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej dla każdego z podmiotów występujących wspólnie, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert oraz umowę regulującą współpracę podmiotów występujących wspólnie.
4) W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty należy załączyć pełnomocnictwo.
Uwaga! Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
5) Wypełniony Formularz „Zestawienie kosztów zamówienia” – zgodny w treści ze wzorem stanowiącym Załącznik Nr 2.
V. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA WYMAGANYCH DOKUMENTÓW
1. Obowiązek sporządzenia oferty na piśmie.
1) Ofertę należy sporządzić w języku polskim z zachowaniem formy pisemnej w sposób czytelny, na papierze.
2) W przypadku załączenia do oferty dokumentów sporządzonych w języku obcym, Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty tłumaczenie tych dokumentów na język polski, poświadczone przez Wykonawcę.
2. Forma składanych dokumentów.
Wymagane dokumenty należy złożyć w formie oryginałów lub kopii. Dokumenty złożone w formie kopii, muszą być poświadczone „ZA ZGODNOŚĆ Z ORYGINAŁEM” przez Wykonawcę.
3. Poprawki w treści oferty.
Wszelkie poprawki w treści oferty, jakie Wykonawca zamierza nanieść podczas przygotowywania oferty, należy dokonać poprzez przekreślenie treści, wpisanie zmienionej treści i parafowanie obok.
4. Pełnomocnictwo.
W przypadku gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty musi być załączone pełnomocnictwo określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy.
W przypadku złożenia przez Wykonawcę kopii pełnomocnictwa musi zostać ono poświadczone „za zgodność z oryginałem” przez mocodawcę lub przez notariusza.
VI. OPIS SPOSOBU OBLICZENIA CENY OFERTY
1. Oferta powinna zawierać zgodnie z przedmiotem zamówienia cenę oferty brutto (z podatkiem VAT), obejmującej cenę za wykonanie całego przedmiotu zamówienia na warunkach określonych we wzorze umowy, wyliczoną w Formularzu „Zestawienie kosztów zamówienia”. W cenie oferty Wykonawca powinien uwzględnić wszystkie koszty niezbędne do realizacji zamówienia oraz wszelkie inne wydatki niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia, a także serwis gwarancyjny w terminach i zakresie wynikającym z dokumentów gwarancyjnych producenta urządzeń.
2. Wprowadzenie przez Wykonawcę jakichkolwiek zmian bez zgody Zamawiającego np. w ilościach jednostek miary, określonych przez Zamawiającego w poszczególnych pozycjach jest niedopuszczalne.
3. Wykonawca jest zobowiązany do wypełnienia i określenia wartości we wszystkich pozycjach występujących w formularzu „Zestawienie kosztów zamówienia”.
4. Ewentualne upusty cenowe oferowane przez Wykonawcę muszą być zawarte w cenach jednostkowych.
5. Wszystkie składniki cenowe określone w ofercie powinny być liczone z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
VII. WYKAZ ZAŁĄCZNIKÓW
Wszystkie załączniki do niniejszego zaproszenia stanowią jego integralną część.
Załącznik Nr 1 | druk OFERTA. | na 3 stronach; |
Załącznik Nr 2 | Formularz „Zestawienie kosztów zamówienia”. | na 2 stronach |
Załącznik Nr 3 | Rzut pomieszczenia szatni z naniesionym rozkładem szaf i ławek. | na 1 stronach |
Załącznik Nr 4 | Moduły szaf oraz ławeczek szatni. | na 1 stronach |
Załącznik Nr 5 | Zdjęcie inspiracyjne – proponowany układ modułów i kolorystyka – szafa modułowa. | na 1 stronach |
Załącznik Nr 6 | Wzór Umowy. | na 7 stronach |
p. o. Dyrektor
Stołecznego Zarządu Rozbudowy Miasta
/-/
Paweł Barański
Załączniki do pobrania:
Załącznik Nr 1 do Zaproszenia – druk OFERTA – pobierz
Załącznik Nr 2 do Zaproszenia – Zestawienie Kosztów Zzamówienia – pobierz
Załącznik Nr 3 do Zaproszenia – Rzut pomieszczeń szatni z naniesionym rozkładem szaf i ławek – pobierz
Załącznik Nr 4 do Zaproszenia – Moduły szaf oraz ławeczek szatni – pobierz
Załącznik Nr 5 do Zaproszenia – Zdjęcie inspiracyjne – proponowany układ modułów i kolorystyka – szafa modułowa – pobierz
Załącznik Nr 6 do Zaproszenia – Wzór umowy – pobierz
INFORMACJA O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
Nr sprawy: RZP-I-WI/21/DZP-1/2013 08 lipca 2013 r.
Dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na: dostawę wraz z montażem elementów wyposażenia do szatni parteru budynku D Instytutu Głuchoniemych w Warszawie, w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Modernizacja obiektów Instytutu Głuchoniemych im. Jakuba Falkowskiego przy Pl. Trzech Krzyży 4/6”.
Miasto Stołeczne Warszawa – Stołeczny Zarząd Rozbudowy Miasta (zwany dalej Zamawiającym) zawiadamia, iż postępowanie o udzielenie zamówienia na: dostawę wraz z montażem elementów wyposażenia do szatni parteru budynku D Instytutu Głuchoniemych w Warszawie, w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Modernizacja obiektów Instytutu Głuchoniemych im. Jakuba Falkowskiego przy Pl. Trzech Krzyży 4/6” – zostało rozstrzygnięte.
Za najkorzystniejszą ofertę uznano Ofertę Nr 2 złożoną przez Wykonawcę: PHU. EKTA Tadeusz Kobosko z siedzibą w Zielonce (kod: 05-220), ul. Kilińskiego 25 – za cenę oferty brutto: 7.189,35 zł.
Oferta spełnia wymagania zawarte w „Zaproszeniu do złożenia oferty” oraz mieści się w środkach przeznaczonych na finansowanie ww. zamówienia.
Jednocześnie Zamawiający informuje, że:
Termin na złożenie ofert upłynął w dniu 05 lipca 2013 r. o godz. 12:00.
Do upływu terminu składania ofert wpłynęły 2 Oferty złożone przez niżej wymienionych Wykonawców:
1) KOMA, R. Kozakiewicz, R. Makowski Sp.j., ul. Chorzowska 3 lok. 3, 26-600 Radom, Cena oferty brutto: 7.640,00 zł (Oferta Nr 1);
2) PHU. EKTA Tadeusz Kobosko, ul. Kilińskiego 25, 05-220 Zielonka, Cena oferty brutto: 7.189,35 zł (Oferta Nr 2).
p. o. Dyrektor
Stołecznego Zarządu Rozbudowy Miasta
/-/
Paweł Barański