ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY
(zwane dalej Zaproszeniem)
Miasto Stołeczne Warszawa – Stołeczny Zarząd Rozbudowy Miasta, z siedzibą w Warszawie (kod: 00-099), przy ul. Senatorskiej 29/31 (tel. 22-312-44-11; fax. 22-312-44-90) zaprasza do złożenia oferty w postępowaniu na: zakup i dostawę do siedziby Stołecznego Zarządu Rozbudowy Miasta, materiałów biurowych, papieru do drukarek i kserokopiarek oraz oryginalnych materiałów eksploatacyjnych do drukarek, faksów i kalkulatorów – prowadzonego na podstawie art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2013 r. poz. 907 z późn. zm.).
I. OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
- 1. Przedmiotem zamówienia jest:
Zakup i dostawa do siedziby Stołecznego Zarządu Rozbudowy Miasta:
– Część I a – materiałów biurowych;
– Część I b – papieru do drukarek i kserokopiarek;
– Część II – materiałów eksploatacyjnych do drukarek, faksów i kalkulatorów.
- 2. Część I – Zakup i dostawa do siedziby Stołecznego Zarządu Rozbudowy Miasta materiałów biurowych i papieru do drukarek i kserokopiarek
1) Szczegółowy opis potrzeb Zamawiającego, zawierający rodzaj i orientacyjną ilość materiałów biurowych i papieru do drukarek i kserokopiarek określa Wykaz materiałów przewidzianych do zakupu w 2016 roku dot. Części I a i Części I b w druku” OFERTA”.
2) Zamawiający zastrzega, iż ilości materiałów biurowych i papieru do drukarek i kserokopiarek podane w wykazie dot. Części I a i Części I b w druku „OFERTA” są ilościami orientacyjnymi, służącymi do skalkulowania ceny oferty, porównania ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty. Wykonawcy, któremu zostanie udzielone zamówienie, nie przysługuje roszczenie o realizację dostawy w ilościach podanych w wykazie dot. Części I a i Części I b w druku „OFERTA”. Zakupy dokonywane w toku realizacji umowy mogą się różnić ilościowo dla poszczególnych pozycji od wartości podanych w wykazach dot. Części I a i Części I b w druku „OFERTA”.
3) Dostarczane materiały biurowe i i papier do drukarek i kserokopiarek muszą być fabrycznie nowe, oryginalnie zapakowane, mają być nienaruszone, posiadać znaki identyfikujące produkt, a w szczególności znak towarowy produktu lub markę producenta.
4) Wymagany okres gwarancji jakości na dostarczane materiały wynosi 12 miesięcy od dnia dostarczenia do siedziby Zamawiającego.
- 3. Część II – Zakup i dostawa do siedziby Stołecznego Zarządu Rozbudowy Miasta materiałów eksploatacyjnych do drukarek, faksów i kalkulatorów
1) Szczegółowy opis potrzeb Zamawiającego, zawierający rodzaj i orientacyjną ilość materiałów eksploatacyjnych do drukarek, faksów i kalkulatorów określa Wykaz materiałów przewidzianych do zakupu w 2016 roku dot. Części II w druku
” OFERTA”.
2) Zamawiający zastrzega, iż ilości materiałów eksploatacyjnych do drukarek, faksów i kalkulatorów podane w wykazie dot. Części II w druku „OFERTA” są ilościami orientacyjnymi, służącymi do skalkulowania ceny oferty, porównania ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty. Wykonawcy, któremu zostanie udzielone zamówienie, nie przysługuje roszczenie o realizację dostawy w ilościach podanych w wykazie dot. Części II w druku „OFERTA”. Zakupy dokonywane w toku realizacji umowy mogą się różnić ilościowo dla poszczególnych pozycji od wartości podanych w wykazach dot. Części II w druku „OFERTA”.
3) Wykonawca gwarantuje, że dostarczone materiały eksploatacyjne wyprodukowane nie wcześniej niż 6 miesięcy przed dostawą do Zamawiającego będą oryginalne, fabrycznie nowe, co oznacza, że mają to być produkty wykonane z nowych elementów, wolne od wad, nieużywane, nie naprawiane, nie regenerowane, w oryginalnych opakowaniach producenta nie noszących znamion otwierania, z widocznym opisem zawartości, a w szczególności:
- numerem katalogowym produktu,
- nazwą i typem urządzenia, do którego są przeznaczone,
- symbolem (logo)/ nazwą producenta,
4) Zamawiający nie wyraża zgody na dostawę zamiennych materiałów eksploatacyjnych.
II. TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA
1. Rozpoczęcie: niezwłocznie od dnia zawarcia umowy,
2. Zakończenie: do dnia 21.12.2016 r.
III. TERMIN I MIEJSCE ZŁOŻENIA OFERTY
Ofertę zawierającą dokumenty określone w Rozdziale IV niniejszego Zaproszenia należy złożyć do dnia 10 marca 2016 r., do godziny 12:00 w Kancelarii SZRM w Warszawie, przy ul. Senatorskiej 29/31.
Zamawiający przewiduje możliwość przeprowadzenia negocjacji najniższej ceny tylko w przypadku:
- kiedy najniższa oferta w którejkolwiek części przekracza wysokość posiadanych środków, jakie Zamawiający przeznaczył na realizację zamówienia
- kiedy wartość dwóch lub więcej najniższych Ofert jest taka sama i nie przewyższa środków finansowych w dyspozycji Zamawiającego przeznaczonych na realizację niniejszego zamówienia.
IV. OŚWIADCZENIA LUB DOKUMENTY WYMAGANE W POSTĘPOWANIU
Wykonawca ubiegający się o zamówienie publiczne musi przedstawić:
- 1. wypełniony druk OFERTA – zgodny w treści ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 1 do niniejszego Zaproszenia.
- 2. parafowany wzór Umowy stanowiący Załącznik nr 1 do druku OFERTA.
- 3. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej
- aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej dla każdego z podmiotów występujących wspólnie w przypadku, gdy ofertę będzie składał Wykonawca występujący wspólnie, tj. samodzielne podmioty gospodarcze działające np. w formie spółki cywilnej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert oraz umowę regulującą współpracę podmiotów występujących wspólnie.
- Pełnomocnictwo w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik.
Uwaga! Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
V. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA WYMAGANYCH DOKUMENTÓW
1. Obowiązek sporządzenia oferty na piśmie.
- Ofertę należy sporządzić w języku polskim z zachowaniem formy pisemnej w sposób czytelny, na papierze.
- W przypadku załączenia do Oferty dokumentów sporządzonych w języku obcym, Wykonawca zobowiązany jest dołączyć także tłumaczenie tych dokumentów na język polski, poświadczone przez Wykonawcę.
- 3. Wszystkie koszty związane ze sporządzeniem oferty ponosi Wykonawca. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.
2. Forma składanych dokumentów.
Wymagane dokumenty należy złożyć w formie oryginałów lub kopii. Dokumenty złożone w formie kopii, muszą być poświadczone „ZA ZGODNOŚĆ Z ORYGINAŁEM” przez Wykonawcę.
3. Poprawki w treści oferty.
Wszelkie poprawki w treści Oferty, jakie Wykonawca zamierza nanieść podczas przygotowywania Oferty, należy dokonać poprzez przekreślenie treści, wpisanie zmienionej treści i parafowanie obok.
4. Pełnomocnictwo.
- W przypadku gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty musi być załączone pełnomocnictwo określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy.
- W przypadku złożenia przez Wykonawcę kopii pełnomocnictwa musi zostać ono poświadczone „ZA ZGODNOŚĆ Z ORYGINAŁEM” przez mocodawcę.
VI. OPIS SPOSOBU OBLICZENIA CENY OFERTY
- Oferta powinna zawierać zgodnie z przedmiotem zamówienia cenę oferty brutto
(z podatkiem VAT), obejmującą cenę za wykonanie całego przedmiotu zamówienia na warunkach określonych we wzorze umowy, wyliczoną w „druku OFERTA”.
- Wprowadzenie przez Wykonawcę jakichkolwiek zmian bez zgody Zamawiającego np.
w ilościach jednostek miary, określonych przez Zamawiającego w poszczególnych pozycjach jest niedopuszczalne.
- Wykonawca jest zobowiązany do wypełnienia i określenia wartości we wszystkich pozycjach występujących w „druku OFERTA” w części, której oferta dotyczy
- Ewentualne upusty cenowe oferowane przez Wykonawcę muszą być zawarte w cenach jednostkowych
- Wszystkie składniki cenowe określone w Ofercie powinny być liczone z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
- Ceny zaoferowane w „druku OFERTA” obowiązują przez cały okres obowiązywania
Umowy.
VII. Kryteria wyboru oferty
W przedmiotowym postepowaniu zostanie wybrana oferta, która zawiera najniższą cenę oraz jest zgodna z wymaganiami Zamawiającego określonymi w Zaproszeniu do złożenia oferty
VII. WYKAZ ZAŁĄCZNIKÓW
Wszystkie załączniki do niniejszego zaproszenia stanowią jego integralną część.
Zaproszenie do złożenia oferty z dnia 03-03-2016 – pobierz
Załącznik nr 1 – Druk „Oferta” – pobierz
Załącznik nr 2 – Wzór umowy – pobierz
Pytania Wykonawców i odpowiedzi Zamawiającego.
Pytania i odpowiedzi z dnia 09-03-2016 r. – pobierz
Załącznik nr 1 – DRUK OFERTA zmodyfikowany dnia 09-03-2016 r. – pobierz
Informacja o wyborze. Pobierz