Sekretariat Stołecznego Zarządu Rozbudowy Miasta
ul. Senatorska 29/31, 00-099 Warszawa
tel. 22 277 58 00
fax. 22 277 58 05
Adres poczty elektronicznej: szrm@szrm.pl
od poniedziałku do piątku w godzinach: 7:30 – 15:30
(po uprzednim umówieniu spotkania)
Zespół ds. Kadr i Organizacji
tel. 22 277 59 20
fax. 22 277 58 05
Adres poczty elektronicznej: jkowalska@szrm.pl
od poniedziałku do piątku w godzinach: 7:30 – 15:30
(po uprzednim umówieniu spotkania)
Skargi i wnioski
Skargi i wnioski należy kierować na adres sekretariatu Stołecznego Zarządu Rozbudowy Miasta. Mogą być one wnoszone w każdej formie: ustnie, pisemnie, telefonicznie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej.
Skargi rozpatrywane są bez zbędnej zwłoki i nie później niż w ciągu miesiąca od daty wpłynięcia do Stołecznego Zarządu Rozbudowy Miasta (art. 237 § 1 kpa).
Spraw załatwiane są zgodnie z przepisami Kodeksu postępowania administracyjnego (Dział I, Rozdział 7, art. 35-38).