Ogłoszenie o zamówieniu
z dnia 18.12.2020 r.
na:
zakup sprzętu medycznego i pozostałego w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Budowa Szpitala Południowego”
Nr procedury: RZP-II-WI/44/DZP-1/2020 18 grudnia 2020 r.
Nr sprawy: DZP-1.260.67.2020
OGŁOSZENIE
Miasto stołeczne Warszawa, Pl. Bankowy 3/5, 00-950 Warszawa, NIP: 525-22-48-481 w ramach którego działa: Stołeczny Zarząd Rozbudowy Miasta z siedzibą w Warszawie (kod: 00-099), przy ul. Senatorskiej 29/31, zwraca się z prośbą o złożenie oferty na: zakup sprzętu medycznego i pozostałego w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Budowa Szpitala Południowego”, prowadzonego na podstawie art. 6a ust. 1 ustawy z dnia 2 marca 2020 r. o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych (Dz.U. z 2020 r., poz. 1842 ze zm.).
- Opis przedmiotu zamówienia:
- Przedmiotem zamówienia jest: zakup sprzętu medycznego i pozostałego w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Budowa Szpitala Południowego”.
- Szczegółowy zakres Przedmiotu zamówienia określają niżej wymienione dokumenty:
- Opis przedmiotu zamówienia;
- Pompy infuzyjne;
- Ssak próżniowy;
- Aparat EKG;
- Stół zabiegowy;
- Wózek anestezjologiczny;
- Łóżko szpitalne elektryczne;
- Ssak medyczny elektryczny;
- Wózek do przewożenia chorych;
- Kozetka;
- Laryngoskop;
- Deska ortopedyczna;
- Stolik zabiegowy;
- Stojak na kroplówkę;
- Formularz asortymentowo-cenowy.
- Termin realizacji zamówienia:
- Rozpoczęcie – niezwłocznie od dnia zawarcia umowy,
- Zakończenie – w terminie do dnia 22.01.2021 r
III. Termin i miejsce składania ofert:
Ofertę należy złożyć w siedzibie Stołecznego Zarządu Rozbudowy Miasta do dnia 30 grudnia 2020 r. do godz. 10:00 w Zespole ds. Zamówień Publicznych (parter), pokój Nr 4A, Warszawa (kod: 00-099) ul. Senatorska 29/31.
- OŚWIADCZENIA LUB DOKUMENTY WYMAGANE W POSTĘPOWANIU
Wykonawca musi załączyć niżej wymienione oświadczenia lub dokumenty:
- Wypełniony druk OFERTA – zgodny w treści ze wzorem stanowiącym Załącznik Nr 1.
- Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.
- Pełnomocnictwo – w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik.
- Wypełniony Formularz „Asortymentowo-cenowy” – zgodny w treści ze wzorem stanowiącym Załącznik
Nr 2 do niniejszego Ogłoszenia wraz z formularzami od nr 1 do nr 13:
- Pompy infuzyjne;
- Ssak próżniowy;
- Aparat EKG;
- Stół zabiegowy;
- Wózek anestezjologiczny;
- Łóżko szpitalne elektryczne;
- Ssak medyczny elektryczny;
- Wózek do przewożenia chorych;
- Kozetka;
- Laryngoskop;
- Deska ortopedyczna;
- Stolik zabiegowy;
- Stojak na kroplówkę.
- OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA WYMAGANYCH DOKUMENTÓW
- Obowiązek sporządzenia oferty na piśmie w języku polskim.
- Ofertę należy sporządzić w języku polski z zachowaniem formy pisemnej w sposób czytelny, na papierze, przy użyciu nośnika pisma nieulegającego usunięciu bez pozostawiania śladów.
- W przypadku załączenia do oferty dokumentów sporządzonych w języku obcym, Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty tłumaczenie tych dokumentów na język polski, poświadczone przez Wykonawcę.
- Wszystkie koszty związane ze sporządzeniem i złożeniem oferty ponosi Wykonawca. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.
- Forma składanych dokumentów.
Wymagane dokumenty należy złożyć w formie oryginałów lub kopii. Dokumenty złożone w formie kopii, muszą być poświadczone „ZA ZGODNOŚĆ Z ORYGINAŁEM” przez Wykonawcę.
Poprawki w treści oferty.
Wszelkie poprawki w treści oferty, jakie Wykonawca zamierza nanieść podczas przygotowywania oferty, należy dokonać poprzez przekreślenie treści, wpisanie zmienionej treści i parafowanie obok.
Pełnomocnictwo.
W przypadku gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty musi być załączone pełnomocnictwo określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy.
W przypadku złożenia przez Wykonawcę kopii pełnomocnictwa musi zostać ono poświadczone „za zgodność z oryginałem” przez mocodawcę lub przez notariusza.
- WEZWANIE ZAMAWIAJĄCEGO DO ZŁOŻENIA DOKUMENTÓW, PEŁNOMOCNICTW/WYJAŚNIEŃ TREŚCI ZŁOŻONYCH OFERT
- Zamawiający, w wyznaczonym przez siebie terminie może wezwać Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli dokumentów lub dokumenty są niekompletne, zawierają błędy lub budzą wskazane przez Zamawiającego wątpliwości do ich złożenia, uzupełnienia lub poprawienia, lub do udzielenia wyjaśnień.
- Zamawiający, w wyznaczonym przez siebie terminie może wezwać Wykonawców, którzy nie złożyli wymaganych pełnomocnictw albo złożyli wadliwe pełnomocnictwa.
- Zamawiający w toku badania i oceny ofert, w razie potrzeby wezwie Wykonawców – w wyznaczonym przez siebie terminie – do złożenia wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
VIII. OCZYWISTA OMYŁKA PISARSKA/ OMYŁKA RACHUNKOWA
Zamawiający może poprawić w ofercie:
1) oczywiste omyłki pisarskie,
2) oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek,
3) inne omyłki polegające na niezgodności oferty z Zaproszeniem, niepowodujące istotnych zmian
w treści oferty,
– niezwłocznie zawiadamiając o tym Wykonawcę, którego oferta została poprawiona.
- WYBÓR NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
- W przedmiotowym postępowaniu zostanie wybrana oferta spełniająca warunki udziału w postępowaniu oraz zawierająca najniższą cenę.
- Zamawiający poinformuje o:
1) wyborze najkorzystniejszej oferty.
2) Wykonawcach, których oferta nie była brana pod uwagę przy wyborze najkorzystniejszej oferty;
3) unieważnieniu postępowania.
Informacje, o których mowa powyżej, Zamawiający niezwłocznie udostępni na stronie internetowej Zamawiającego.
- ISTOTNE POSTANOWIENIA UMOWY
- Istotne postanowienia umowy stanowią Załącznik Nr 3 do Ogłoszenia.
- Wykonawca, który przedstawił najkorzystniejszą ofertę, będzie zobowiązany do podpisania umowy zgodnej z ww. istotnymi postanowieniami umowy.
- POSTANOWIENIA ZWIĄZANE Z OCHRONĄ DANYCH OSOBOWYCH
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych
i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujemy, że:
- administratorem danych osobowych przetwarzanych w związku z prowadzeniem postepowania o udzielenie zamówienia publicznego jest Stołeczny Zarząd Rozbudowy Miasta z siedzibą w Warszawie (kod: 00-099), ul. Senatorska 29/31 – tel. 22 312 44 00 działający w imieniu Miasta Stołecznego Warszawa, Plac Bankowy 3/5, 00-950 Warszawa, reprezentowany przez Dyrektora SZRM;
- z inspektorem ochrony danych osobowych w Stołecznym Zarządzie Rozbudowy Miasta, można kontaktować się za pośrednictwem adresu poczty elektronicznej iod@szrm.pl;
- dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO, w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na: zakup sprzętu medycznego i pozostałego w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Budowa Szpitala Południowego” (Nr procedury: RZP-II-WI/44/DZP-1/2020),
- odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja związana z ww. postępowaniem;
- dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania, a w celach archiwalnych będą przechowywane przez okres wskazany w odpowiednich przepisach zgodnie z ustawą o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach oraz przepisach wykonawczych do tej ustawy;
- obowiązek podania danych osobowych jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym ze złożeniem oferty w ww. postępowaniu; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
- w odniesieniu do danych osobowych przetwarzanych w związku z udzieleniem zamówienia publicznego decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
- dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej;
- w odniesieniu do danych pozyskanych w związku z prowadzonym postepowaniem o udzielenie zamówienia publicznego Wykonawcy przysługują następujące prawa:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych *;
- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO**;
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy Wykonawca uzna, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO;
- w odniesieniu do danych pozyskanych w związku z prowadzonym postepowaniem o udzielenie zamówienia publicznego Wykonawcy nie przysługuje:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
11.W przypadku gdy zrealizowanie uprawnienia osoby, której dane są przetwarzane przez Zamawiającego, dotyczącego uzyskania od Zamawiającego potwierdzenia czy przetwarzane są dane osoby występującej
z żądaniem oraz udostepnienie jej tych danych i informacji, o których mowa w art. 15 ust. 1–3 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, Zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu.
12.W przypadku wystąpienia z żądaniem ograniczenia przetwarzania danych przez osobę, której dane są przetwarzane przez Zamawiającego, Zamawiający do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu, w których przetwarzane są dane osoby występującej z żądaniem nie ograniczy przetwarzania tych danych.
___________
* Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.
XIII. WYKAZ ZAŁĄCZNIKÓW
Wszystkie załączniki do niniejszego zaproszenia stanowią jego integralną część.
Załącznik Nr 1 – druk OFERTA,
Załącznik Nr 2 – Formularz „Asortymentowo-cenowy” wraz z formularzami od nr 1 do nr 13,
Załącznik Nr 3 – Istotne postanowienia umowy,
Załącznik Nr 4 – Opis przedmiotu zamówienia.
Dyrektor Stołecznego
Zarządu Rozbudowy Miasta
/-
/ Łukasz Górecki
Załączniki do ogłoszenia:
Załączniki od Nr 1 do Nr 4 do Ogłoszenia z dnia 18.12.2020 r. – Pobierz
UWAGA! Zamawiający informuje, że Wykonawca może wykorzystać udostępnione przez Zamawiającego pliki z zastrzeżeniem, że Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności w przypadku zmiany formy ww. dokumentów przez Wykonawcę.
Pytania Wykonawców i odpowiedzi Zamawiającego (korespondencja)
Pismo SZRM z dnia 23.12.2020 r. – pytania i odpowiedzi
Pismo SZRM z dnia 29.12.2020 r. – zmiana terminu składania ofert – Pobierz
Pismo SZRM z dnia 30.12.2020 r. – Pobierz
Załączniki do Pisma SZRM z dnia 30.12.2020 r. – Pobierz
Pismo SZRM z dnia 30.12.2020 r. – Pobierz
Informacja o złożonych ofertach
Informacja o złożonych ofertach – Pobierz
Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania: dotyczy: zadanie nr 3 – Aparat EKG, zadanie nr 7 – Ssak medyczny elektryczny, zadanie nr 10 – Laryngoskop, zadanie nr 11 – Deska ortopedyczna, zadanie nr 14 – Wózek do przewożenia potraw, zadanie nr 15, zadanie nr 17
Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania – dotyczy zadania nr: 3, 7, 10, 11, 14, 15, 17 – Pobierz
Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty: dotyczy zadanie nr 1 – Pompy infuzyjne
Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty – zadanie nr 1 – Pompy Infuzyjne – Pobierz
Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty: dotyczy zadanie nr 2 – Ssak próżniowy
Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej ofert – zadanie nr 2 – Ssak próżniowy – Pobierz
Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty: dotyczy zadanie nr 4 – Stół zabiegowy
Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty – zadanie nr 4 – Stół zabiegowy – Pobierz
Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty: dotyczy zadanie nr 5 – Wózek anestezjologiczny
Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty – zadanie nr 5 – Wózek anestezjologiczny – Pobierz
Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty: dotyczy zadanie nr 6: Łóżko szpitalne elektryczne
Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty: dotyczy zadanie nr 8: Wózek do przewożenia chorych
Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty: dotyczy zadanie nr 9: Kozetka
Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty – zadanie nr 9 – Kozetka – Pobierz
Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty: dotyczy zadanie nr 12: Stolik zabiegowy
Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty – zadanie nr 12 – Stolik zabiegowy – Pobierz
Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty: dotyczy zadanie nr 13: Stojak na kroplówkę
Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty – zadanie nr 13 – Stojak na kroplówkę – Pobierz
Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty: dotyczy zadanie nr 16
Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty – zadanie nr 16 – Pobierz
Zamawiający informuje, że uczestnikom postępowania, przysługuje odwołanie na dokonanie wyboru Wykonawcy. Odwołanie składa się w formie pisemnej wraz z uzasadnieniem – do Kierownika Zamawiającego – w terminie 3 dni od dnia ogłoszenia na stronie internetowej SZRM decyzji o wyborze Wykonawcy.