OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
z dnia 18.12.2020 r. wraz z modyfikacją dokonaną w Piśmie z dnia 23.12.2020 r.
na:
kompleksowe wyposażenie Apteki
i Laboratorium w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Budowa Szpitala Południowego”.
Nr procedury: RZP-I-WI/43/DZP-1/2020
Nr sprawy: DZP-1.260.66.2020
18 grudnia 2020 r.
OGŁOSZENIE
Miasto stołeczne Warszawa, Pl. Bankowy 3/5, 00-950 Warszawa, NIP: 525-22-48-481 w ramach którego działa: Stołeczny Zarząd Rozbudowy Miasta z siedzibą w Warszawie (kod: 00-099), przy ul. Senatorskiej 29/31, zwraca się z prośbą o złożenie oferty na: kompleksowe wyposażenie Apteki
i Laboratorium w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Budowa Szpitala Południowego”, prowadzonego na podstawie art. 6a ust. 1 ustawy z dnia 2 marca 2020 r. o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych (Dz.U. z 2020 r., poz. 1842 ze zm.)
- Opis przedmiotu zamówienia:
- Przedmiotem zamówienia jest: kompleksowe wyposażenie Apteki i Laboratorium w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Budowa Szpitala Południowego”.
- Szczegółowy zakres Przedmiotu zamówienia określa:
- Szczegółowy opis wyposażenia;
- Regał magazynowy apteczny;
- Regał magazynowy modułowy;
- Wózek transportowy zamknięty;
- System karuzeli horyzontalnej;
- Komora laminarna;
- Dygestorium apteczne;
- Stół do komplementacji zamówień;
- Urządzenie do cięcia blistrów;
- Oprogramowanie sterujące magazynem aptecznym;
- System karuzeli wertykalnej;
- Łaźnia wodna;
- Mikser recepturowy;
- Kapsułkarka ręczna;
- Waga laboratoryjna;
- Rejetrator temperatury i wilgotności;
- Sterylizator nablatowy;
- Pistolet na sprężone powietrze;
- Pistolet na wodę;
- SOP i SRCP;
- Szafa chłodnicza 300 l;
- Szafa chłodnicza 700 l;
- Szafa chłodnicza 1400 l;
- Cytowirówka;
- Wózek transportowy;
- Dygestorium nablatowe;
- Cieplarka laboratoryjna z płaszczem wodnym;
- Cieplarka laboratoryjna;
- Mikroskop;
- wirówka laboratoryjna
- Urządzenie do rozmnażania osocza
- Lodówka medyczna
- Chłodziarka medyczna
- Zamrażarka osocza
- Chłodziarka medyczna
- Lodówka dwukomorowa
- Schładzarka do odpadów
- Urządzenie do zgrzewania drenów
- OPIS TECHNOLOGII WYKONANIA MEBLI
- SP Apteka rzut
- SP laboratorium rzut
- Formularz asortymentowo-cenowy.
- Termin realizacji zamówienia:
- rozpoczęcie: niezwłocznie od dnia zawarcia umowy,
- zakończenie: w terminie do dnia 22.03.2021 r. w tym:
- a) etap I – elementy wymienione w Załączniku Nr 1 Formularz „Asortymentowo-cenowy” wraz
z Załącznikami od 1 do 1.37, szczegółowy opis wyposażenia, Pozostałe informacje,
sp apteka rzut oraz SP laboratorium rzut, do umowy, z wyłączeniem elementów
nr 1.4, 1.7, 1.8, 1.9, 1.10 – w terminie do dnia 22.01.2021 r.; - b) etap II- system dystrybucji i magazynowania leków – elementy 1.4, 1.7, 1.8, 1.9, 1.10 wymienione w Załączniku Nr 1 Formularz „Asortymentowo-cenowy” wraz z Załącznikami od 1 do 1.37, szczegółowy opis wyposażenia, Pozostałe informacje, sp apteka rzut oraz SP laboratorium rzut – w terminie do dnia 22.03.2021 r.
III. Termin i miejsce składania ofert:
Ofertę należy złożyć w siedzibie Stołecznego Zarządu Rozbudowy Miasta do dnia 29 grudnia 2020 r. do godz. 10:00 w Zespole ds. Zamówień Publicznych (parter), pokój Nr 4A, Warszawa (kod: 00-099) ul. Senatorska 29/31.
- OŚWIADCZENIA LUB DOKUMENTY WYMAGANE W POSTĘPOWANIU
Wykonawca musi załączyć niżej wymienione oświadczenia lub dokumenty:
- Wypełniony druk OFERTA – zgodny w treści ze wzorem stanowiącym Załącznik Nr 1.
- Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej
- Pełnomocnictwo – w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik.
- Oświadczenie Wykonawcy dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu wraz z dokumentami potwierdzającymi ich spełnienie – – zgodny w treści ze wzorem stanowiącym Załącznik Nr 2 do niniejszego Zaproszenia.
- Wypełniony Formularz „Asortymentowo-cenowy” – zgodny w treści ze wzorem stanowiącym Załącznik Nr 3 do niniejszego Ogłoszenia wraz z formularzami:
- Regał magazynowy apteczny;
- Regał magazynowy modułowy;
- Wózek transportowy zamknięty;
- System karuzeli horyzontalnej;
- Komora laminarna;
- Dygestorium apteczne;
- Stół do komplementacji zamówień;
- Urządzenie do cięcia blistrów;
- Oprogramowanie sterujące magazynem aptecznym;
- System karuzeli wertykalnej;
- Łaźnia wodna;
- Mikser recepturowy;
- Kapsułkarka ręczna;
- Waga laboratoryjna;
- Rejetrator temperatury i wilgotności;
- Sterylizator nablatowy;
- Pistolet na sprężone powietrze;
- Pistolet na wodę;
- SOP i SRCP;
- Szafa chłodnicza 300 l;
- Szafa chłodnicza 700 l;
- Szafa chłodnicza 1400 l;
- Cytowirówka;
- Wózek transportowy;
- Dygestorium nablatowe;
- Cieplarka laboratoryjna z płaszczem wodnym;
- Cieplarka laboratoryjna;
- Mikroskop;
- wirówka laboratoryjna
- Urządzenie do rozmnażania osocza
- Lodówka medyczna
- Chłodziarka medyczna
- Zamrażarka osocza
- Chłodziarka medyczna
- Lodówka dwukomorowa
- Schładzarka do odpadów
- Urządzenie do zgrzewania drenów
OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA WYMAGANYCH DOKUMENTÓW
-
- Obowiązek sporządzenia oferty na piśmie w języku polskim.
- Ofertę należy sporządzić w języku polski z zachowaniem formy pisemnej w sposób czytelny, na papierze, przy użyciu nośnika pisma nieulegającego usunięciu bez pozostawiania śladów.
- W przypadku załączenia do oferty dokumentów sporządzonych w języku obcym, Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty tłumaczenie tych dokumentów na język polski, poświadczone przez Wykonawcę.
- Wszystkie koszty związane ze sporządzeniem i złożeniem oferty ponosi Wykonawca. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.
- Forma składanych dokumentów.
Wymagane dokumenty należy złożyć w formie oryginałów lub kopii. Dokumenty złożone w formie kopii, muszą być poświadczone „ZA ZGODNOŚĆ Z ORYGINAŁEM” przez Wykonawcę.
Poprawki w treści oferty.
Wszelkie poprawki w treści oferty, jakie Wykonawca zamierza nanieść podczas przygotowywania oferty, należy dokonać poprzez przekreślenie treści, wpisanie zmienionej treści i parafowanie obok.
Pełnomocnictwo.
W przypadku gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty musi być załączone pełnomocnictwo określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy.
W przypadku złożenia przez Wykonawcę kopii pełnomocnictwa musi zostać ono poświadczone „za zgodność
z oryginałem” przez mocodawcę lub przez notariusza.
- WEZWANIE ZAMAWIAJĄCEGO DO ZŁOŻENIA DOKUMENTÓW, PEŁNOMOCNICTW/WYJAŚNIEŃ TREŚCI ZŁOŻONYCH OFERT
- Zamawiający, w wyznaczonym przez siebie terminie może wezwać Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli dokumentów lub dokumenty są niekompletne, zawierają błędy lub budzą wskazane przez Zamawiającego wątpliwości do ich złożenia, uzupełnienia lub poprawienia, lub do udzielenia wyjaśnień.
- Zamawiający, w wyznaczonym przez siebie terminie może wezwać Wykonawców, którzy nie złożyli wymaganych pełnomocnictw albo złożyli wadliwe pełnomocnictwa.
- Zamawiający w toku badania i oceny ofert, w razie potrzeby wezwie Wykonawców – w wyznaczonym przez siebie terminie – do złożenia wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
VIII. OCZYWISTA OMYŁKA PISARSKA/ OMYŁKA RACHUNKOWA
Zamawiający może poprawić w ofercie:
1) oczywiste omyłki pisarskie,
2) oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek,
3) inne omyłki polegające na niezgodności oferty z Zaproszeniem, niepowodujące istotnych zmian
w treści oferty,
– niezwłocznie zawiadamiając o tym Wykonawcę, którego oferta została poprawiona.
- WYBÓR NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
- W przedmiotowym postępowaniu zostanie wybrana oferta spełniająca warunki udziału w postępowaniu oraz zawierająca najniższą cenę.
- Zamawiający poinformuje o:
1) wyborze najkorzystniejszej oferty.
2) Wykonawcach, których oferta nie była brana pod uwagę przy wyborze najkorzystniejszej oferty;
3) unieważnieniu postępowania.
Informacje, o których mowa powyżej, Zamawiający niezwłocznie udostępni na stronie internetowej Zamawiającego.
- UMOWA
- Wzór umowy stanowi Załącznik Nr 4 do Ogłoszenia.
- Wykonawca, który przedstawił najkorzystniejszą ofertę, będzie zobowiązany do podpisania umowy zgodnej z ww. wzorem umowy.
- POSTANOWIENIA ZWIĄZANE Z OCHRONĄ DANYCH OSOBOWYCH
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia
27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych
i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujemy, że:
- administratorem danych osobowych przetwarzanych w związku z prowadzeniem postepowania o udzielenie zamówienia publicznego jest Stołeczny Zarząd Rozbudowy Miasta z siedzibą w Warszawie (kod: 00-099), ul. Senatorska 29/31 – tel. 22 312 44 00 działający w imieniu Miasta Stołecznego Warszawa, Plac Bankowy 3/5, 00-950 Warszawa, reprezentowany przez Dyrektora SZRM;
- z inspektorem ochrony danych osobowych w Stołecznym Zarządzie Rozbudowy Miasta, można kontaktować się za pośrednictwem adresu poczty elektronicznej iod@szrm.pl;
- dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO, w celu związanym
z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na: Kompleksowe wyposażenie Apteki
i Laboratorium w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Budowa Szpitala Południowego”
(Nr procedury: RZP-II-WI/43/DZP-1/2020), - odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja związana z ww. postępowaniem;
- dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania, a w celach archiwalnych będą przechowywane przez okres wskazany
w odpowiednich przepisach zgodnie z ustawą o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach oraz przepisach wykonawczych do tej ustawy; - obowiązek podania danych osobowych jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym ze złożeniem oferty w ww. postępowaniu; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
- w odniesieniu do danych osobowych przetwarzanych w związku z udzieleniem zamówienia publicznego decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
- dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej;
- w odniesieniu do danych pozyskanych w związku z prowadzonym postepowaniem o udzielenie zamówienia publicznego Wykonawcy przysługują następujące prawa:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych *;
- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO**;
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy Wykonawca uzna, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO;
- w odniesieniu do danych pozyskanych w związku z prowadzonym postepowaniem o udzielenie zamówienia publicznego Wykonawcy nie przysługuje:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
11.W przypadku gdy zrealizowanie uprawnienia osoby, której dane są przetwarzane przez Zamawiającego, dotyczącego uzyskania od Zamawiającego potwierdzenia czy przetwarzane są dane osoby występującej
z żądaniem oraz udostepnienie jej tych danych i informacji, o których mowa w art. 15 ust. 1–3 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, Zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu.
12.W przypadku wystąpienia z żądaniem ograniczenia przetwarzania danych przez osobę, której dane są przetwarzane przez Zamawiającego, Zamawiający do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu, w których przetwarzane są dane osoby występującej z żądaniem nie ograniczy przetwarzania tych danych.
___________
* Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.
Dyrektor
Stołecznego Zarządu Rozbudowy Miasta
/-/
Łukasz Górecki
XIII. WYKAZ ZAŁĄCZNIKÓW
Wszystkie załączniki do niniejszego zaproszenia stanowią jego integralną część.
Załącznik Nr 1 – druk OFERTA,
Załącznik Nr 2 – Oświadczenie Wykonawcy dotyczące spełnienia warunków udziału
w postępowaniu,
Załącznik Nr 3 – Formularz „Asortymentowo-cenowy” wraz z Załącznikami od 1 do 1.37, szczegółowy opis wyposażenia, Pozostałe informacje, sp apteka rzut oraz SP laboratorium rzut,
Załącznik Nr 4 – Wzór umowy.
Załączniki do pobrania:
Załączniki od Nr 1 do Nr 4 do Ogłoszenia z dnia 18.12.2020 r. – pobierz
UWAGA! Zamawiający informuje, że Wykonawca może wykorzystać udostępnione przez Zamawiającego pliki z zastrzeżeniem, że Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności w przypadku zmiany formy ww. dokumentów przez Wykonawcę.
Pytania Wykonawców i odpowiedzi Zamawiającego (korespondencja)
Pismo SZRM z dnia 23.12.2020 r. – modyfikacja treści ogłoszenia – pobierz
Załączniki do Pisma z dnia 23.12.2020 r – pobierz
Informacja o złożonych ofertach
Nr sprawy: DZP-1.260.66.2020 29 grudnia 2020 r.
Nr procedury: RZP-II-WI/43/DZP-1/2020
INFORMACJA O ZŁOŻONYCH OFERTACH
Dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na: kompleksowe wyposażenie Apteki i Laboratorium w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Budowa Szpitala Południowego”.
Miasto stołeczne Warszawa z siedzibą w Warszawie, Pl. Bankowy 3/5, 00-950 Warszawa, NIP: 525-22-48-481, w ramach którego działa Stołeczny Zarząd Rozbudowy Miasta z siedzibą w Warszawie przy ul. Senatorskiej 29/31, 00-099 Warszawa, informuje, że w dniu 29 grudnia 2020 r. o godz. 10:00 upłynął termin na składanie ofert w postępowaniu na: kompleksowe wyposażenie Apteki i Laboratorium w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Budowa Szpitala Południowego”, prowadzonego na podstawie art. 6a ust. 1 ustawy z dnia 2 marca 2020 r. o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych (Dz.U. z 2020 r., poz. 1842 ze zm.).
Wobec powyższego Zamawiający podaje kwotę, którą zamierza przeznaczyć na sfinansowanie niniejszego zamówienia, tj. 6.405.368,10 zł brutto.
Jednocześnie Zamawiający przedstawia zestawienie ofert złożonych w przedmiotowym postępowaniu, a także podaje kwotę brutto zaoferowaną przez Wykonawcę.
Nr oferty | Nazwa (firma) i adres wykonawcy |
Wyszczególnienie
|
Cena zł brutto
|
||
1 |
Intelimedical Poland Sp. z o.o. ul. Kasprowicza 4 lok. 11 10-220 Olsztyn
|
6 240 470,07 zł |
Dyrektor
Stołecznego Zarządu Rozbudowy Miasta
/-/
Łukasz Górecki
Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty
Nr procedury: RZP-II-WI/43/DZP-1/2020 08 stycznia 2021 r.
Nr sprawy: DZP-1.260.66.2020
ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
Dotyczy postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na: kompleksowe wyposażenie Apteki
i Laboratorium w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Budowa Szpitala Południowego”.
Miasto stołeczne Warszawa z siedzibą w Warszawie, Pl. Bankowy 3/5, 00-950 Warszawa,
NIP: 525-22-48-481, w ramach którego działa Stołeczny Zarząd Rozbudowy Miasta z siedzibą
w Warszawie przy ul. Senatorskiej 29/31, 00-099 Warszawa – zwany dalej Zamawiającym – zawiadamia, iż postępowanie o udzielenie zamówienia na: kompleksowe wyposażenie Apteki
i Laboratorium w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Budowa Szpitala Południowego”– zostało rozstrzygnięte.
Termin na złożenie ofert upłynął w dniu 29.12.2020 r. o godz. 10:00. Do upływu terminu składania ofert wpłynęła 1 Oferta złożona przez Wykonawcę: Intelimedical Poland Sp. z o. o.
ul. Kasprowicza 4 lok. 11, 10-220 Olsztyn (Oferta Nr 1). Cena oferty: 6 240 470,07 zł brutto.
Wybrano Ofertę Nr 1 złożoną przez Wykonawcę – Intelimedical Poland Sp. z o.o. ul. Kasprowicza 4 lok. 11, 10-220 Olsztyn.
Dyrektor
Stołecznego Zarządu Rozbudowy Miasta
/-/
Łukasz Górecki