Polska-Warszawa: Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
2018/S 200-454812
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Dyrektywa 2014/24/UE
Sekcja I: Instytucja zamawiająca
I.1)Nazwa i adresy
ul. Senatorska 29/31
Warszawa
00-099
Polska
Osoba do kontaktów: Martyna Czerniawska
Tel.: +48 223124528
E-mail: mczerniawska@szrm.pl
Faks: +48 223124490
Kod NUTS: PL911Adresy internetowe:Główny adres: www.szrm.pl
I.3)Komunikacja
I.4)Rodzaj instytucji zamawiającej
I.5)Główny przedmiot działalności
Sekcja II: Przedmiot
II.1.1)Nazwa:
Opracowanie dokumentacji projektowej i przetargowej wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego w zakresie budowy budynku komunalnego przy ul. Włókienniczej
II.1.2)Główny kod CPV
II.1.3)Rodzaj zamówienia
II.1.4)Krótki opis:
Przedmiotem zamówienia jest: opracowanie dokumentacji projektowej i przetargowej wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego w zakresie budowy budynku komunalnego przy ul. Włókienniczej w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Budowa budynków komunalnych na terenie Dzielnicy Wawer”.
Przedmiot niniejszego zamówienia obejmuje Wykonanie kompletnej dokumentacji projektowo-przetargowej dla budowy budynku mieszkalnego wielorodzinnego z miejscami parkingowymi naziemnymi oraz infrastrukturą techniczną na działkach nr ewidencyjny 72 z obrębu 3-12-98 położonych przy ul. Włókienniczej 2/Werbeny.
II.1.6)Informacje o częściach
II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV
II.2.3)Miejsce świadczenia usług
II.2.4)Opis zamówienia:
Przedmiot niniejszego zamówienia obejmuje Wykonanie kompletnej dokumentacji projektowo-przetargowej dla budowy budynku mieszkalnego wielorodzinnego z miejscami parkingowymi naziemnymi oraz infrastrukturą techniczną na działkach nr ewidencyjny 72 z obrębu 3-12-98 położonych przy ul. Włókienniczej 2/Werbeny.
Zakresprzedmiotu zamówienia obejmuje:1Inwentaryzację istniejącego budynku mieszkalnego wolnostojącego i budynku gospodarczego (w 6 egz.),2.Projekt rozbiórki istniejącego budynku mieszkalnego wolnostojącego i budynku gospodarczego (w 6 egz.),3.Dokumentację geotechniczną (w 6 egz.),4 Koncepcję architektoniczno-urbanistyczną budynku komunalnego przy ul. Włókienniczej 2/Werbeny (w 6 egz.), 5.Projekt budowlany(w 6 egz.),6.Projekty wykonawcze (w 6 egz.),7.Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR) (w 6 egz.),8.Przedmiary robót (w 6 egz.),9.Kosztorysy inwestorskie (w 6 egz.),10.Uzyskanie wszelkich wymaganych prawem zatwierdzeń, uzgodnień,opinii,ekspertyz i sprawdzeń rozwiązań projektowych oraz uzyskanie decyzji o pozwoleniu na rozbiórkę i decyzji o pozwoleniu na budowę, a także opracowanie wszelkich materiałów w zakresie wynikającym z przepisów prawa lub wymagań uprawnionych podmiotów,11.Pełnienie nadzoru autorskiego-nad realizacją robót budowlanych objętych dokumentacją w zakresie Przedmiotu Zamówienia.UWAGA:Dokumentację projektowo-przetargową należy wykonać w sposób umożliwiający dostęp oraz możliwość użytkowania przez osoby o ograniczonej mobilności i percepcji do wszystkich podstawowych funkcji obiektu i jego otoczenia, zgodnie z definicją „projektowania uniwersalnego*” oraz treścią dokumentów:a Zarządzenia Prezydenta Miasta Stołecznego Warszawy nr 1682/2017 z dnia 23.10.2017r. w sprawie tworzenia na terenie miasta stołecznego Warszawy dostępnej przestrzeni, w tym infrastruktury dla pieszych ze szczególnym uwzględnieniem osób o ograniczonej mobilności i percepcji. Dostęp online:https://bip.warszawa.pl/Menu_przedmiotowe/zarzadzenia_uchwaly/Zarzadzenia/Prezydent_m.st.Warszawy/2018/luty/291_2018.htm b)„Standardy dostępności budynków dla osób z niepełnosprawnościami-uwzględniając koncepcję uniwersalnego projektowania –poradnik.Wydany przez Ministerstwo Infrastruktury i Budownictwa, jako kodeks dobrych praktyk. Warszawa. Data wydania 11.2017.Dostęp online:http://mib.gov.pl/files/0/1798135/StandardyDostepnosci.pdf oraz dodatkoworekomendowanym:c)„Włącznik projektowanie bez barier”.Kamil Kowalski, FundacjaIntegracja.Warszawa. Data wydania 11.2017.Dostęp online:http://www.integracja.org/wp-content/uploads/2017/12/W%C5%82%C4%85cznik-projketowanie-bez-barier.pdf*Projektowanie uniwersalne–oznacza projektowanie produktów,środowiska, programów i usług w taki sposób, by były użyteczne dla wszystkich, w możliwie największym stopniu, bez potrzeby adaptacji lub specjalistycznego projektowania.„Uniwersalne projektowanie” nie wyklucza pomocy technicznych dla szczególnychgrup osób niepełnosprawnych, jeżeli jest to potrzebne. (Konwencja o prawach osób niepełnosprawnych, sporządzona w Nowym Jorku dnia 13.12.2006 r. Dz.U. 2012, poz. 1169 z dnia 25/10/2012 r.).
Termin wykonania zamówienia:1.Rozpoczęcie–niezwłocznie od dnia podpisania umowy 2.Zakończenie wykonania dokumentacji projektowej i przetargowej – w terminie do 10miesięcy od dnia zawarcia umowy, w tym:a)inwentaryzacja istniejącego budynku usługowego, projekt rozbiórki, dokumentacja geotechniczna, koncepcja architektoniczno-urbanistyczną–w terminie do 3miesięcy od dnia zawarcia umowy, b) projekt budowlany–w terminie do 6miesięcy od dnia zawarcia umowy, c) projekty wykonawcze, STWiOR, przedmiary robót, kosztorysy-w terminie do 10miesięcy od dnia zawarcia umowy 3.Nadzór autorski będzie wykonywany w dostosowaniu do potrzeb wynikających z realizacji robót budowlanych – w terminie do dnia 15.12.2022 r.
II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia
II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych
II.2.11)Informacje o opcjach
II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej
II.2.14)Informacje dodatkowe
Zamawiający informuje, że ze względu na ograniczoną ilość znaków możliwych do wpisania w Sekcji II pkt II.1.1 w rubryce „Nazwa” ograniczył się do podania skróconej nazwy przedmiotu zamówienia, przy czym już w pkt. II.1.4 w rubryce „Krótki opis” wskazał pełną nazwę przedmiotu zamówienia.
Sekcja III: Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
III.1.1)Zdolność do prowadzenia działalności zawodowej, w tym wymogi związane z wpisem do rejestru zawodowego lub handlowego
Zamawiający nie precyzuje warunku w tym zakresie.
III.1.2)Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Zamawiający nie precyzuje warunku w tym zakresie.
III.1.3)Zdolność techniczna i kwalifikacje zawodowe
Posiada doświadczenie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, w wykonaniu co najmniej dwóch usług polegających na wykonaniu* dokumentacji projektowej albo dokumentacji projektowej i przetargowej na budowę** budynku/budynków mieszkalnych wielorodzinnych*** o powierzchni użytkowej co najmniej 2.000 m2 każda.2) Dysponuje osobami posiadającymi kwalifikacje zawodowe lub doświadczenie:a) do sprawowania funkcji projektanta posiadającego uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie projektowania – bez ograniczeń – w specjalności architektonicznej;b) do sprawowania funkcji projektanta, posiadającego uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie projektowania – bez ograniczeń – w specjalności konstrukcyjno – budowlanej;c)do sprawowania funkcji projektanta, posiadającego uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie projektowania – bez ograniczeń – w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych;d) do sprawowania funkcji projektanta, posiadającego uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie projektowania – bez ograniczeń – w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych;e)do sprawowania funkcji projektanta, posiadającego uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie projektowania w specjalności telekomunikacji przewodowej wraz z infrastrukturą towarzyszącą;f) do sprawowania funkcji projektanta, posiadającego uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie projektowania w specjalności drogowej;g) do sprawowania funkcji projektanta zieleni oraz sporządzania inwentaryzacji zieleni i gospodarki drzewostanem, posiadającego wykształcenie wyższe kierunkowe w zakresie Architektury Krajobrazu lub ogrodnictwo, albo wykształcenie średnie kierunkowe: ogrodnicze lub tereny zielone.Informacje dodatkowe:
1. Odnośnie warunku określonego w Rozdziale XVI ust. 3 pkt. 1 Uwaga: * Za wykonaną usługę Zamawiający rozumie taką usługę, która została zrealizowana na rzecz podmiotu (Zamawiającego/Odbiorcę) w ramach danej umowy i odebrana przez ten podmiot, jako wykonana należycie. Zamawiający zastrzega sobie prawo do ewentualnego sprawdzenia prawdziwości przedstawianych danych, które będą wyszczególnione w ofercie.** Przez „budowę” należy rozumieć wykonywanie obiektu budowlanego, w określonym miejscu, a także odbudowę rozbudowę, nadbudowę obiektu budowlanego.*** Przez „budynek mieszkalny wielorodzinny” Zamawiający rozumie – każdy budynek mieszkalny inny niż budynek mieszkalny jednorodzinny kwalifikowany w rozumieniu ustawy pr. bud.2. Odnośnie warunku określonego w Rozdziale XVI ust. 3 pkt. 2 Uwaga! W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, dysponowaniem ww.osobami muszą wykazać się łącznie Wykonawcy występujący wspólnie.
Wykaz oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia – Rozdział XVIII SIWZ
III.2.2)Warunki realizacji umowy:
Realizacja zamówienia podlega prawu polskiemu, w tym w szczególności ustawie z dnia 29.1.2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2017 r., poz. 1579 ze zm.), ustawie z dnia 23.4.1964 r. Kodeks cywilny (t.j. Dz.U. z 2018 r., poz. 1025 ze zm.) i ustawie z dnia 7.7.1994 roku Prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2018 r., poz. 1202 ze zm.).
Szczegółowe warunki i zasady realizacji umowy zostały określone we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ zamieszczonej na stronie internetowej Zamawiającego.
Wzór umowy zawiera w szczególności przewidziane zmiany w postaci jednoznacznych postanowień umownych, które określają ich zakres, w szczególności możliwość zmiany wysokości wynagrodzenia Wykonawcy i charakter oraz warunki wprowadzenia zmian.
Zamawiający nie wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia.
Sekcja IV: Procedura
IV.1.1)Rodzaj procedury
IV.1.8)Informacje na temat Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA)
IV.2.2)Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału
IV.2.4)Języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału:
IV.2.6)Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą
IV.2.7)Warunki otwarcia ofert
Siedziba Zamawiającego: ul. Senatorska 29/31, Warszawa (00-099), Sala Konferencyjna znajdująca się na I piętrze (pokój nr 12), POLSKA
Otwarcie ofert jest jawne.
Sekcja VI: Informacje uzupełniające
VI.1)Informacje o powtarzającym się charakterze zamówienia
VI.2)Informacje na temat procesów elektronicznych
VI.3)Informacje dodatkowe:
Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 12.000,00 PLN. Szczegółowe informacje ws. wadium zawarto w SIWZ. Wykonawca składając Ofertę musi do tej Oferty załączyć:
1) Wypełniony druk „OFERTA” – zgodny w treści ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ.
Uwaga!
W druku „OFERTA” należy wskazać hasło dostępu do JEDZ Wykonawcy oraz ewentualnie hasło dostępu do JEDZ podmiotu trzeciego.2) Pełnomocnictwo do podpisania oferty.Uwaga! W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty musi być załączone pełnomocnictwo na zasadach określonych w SIWZ. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (patrz rozdział I SIWZ). 3) Wypełniony formularz Jednolitego Europejskiego Dokumentu Zamówienia (JEDZ) – zgodny w treści ze wzorem stanowiącym Załącznik Nr 2 do SIWZ – zwierający wymagane oświadczenia określone w SIWZ – należy przedstawić w formie dokumentu elektronicznego, podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym – zgodnie z zasadami określonymi w Rozdziale IX ust. 4 SIWZ. Uwaga! W przypadku Wykonawców występujących wspólnie formularz JEDZ składa każdy z Wykonawców
W odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu wypełniony w zakresie w jakim Wykonawca wykazuje ich spełnienie oraz w zakresie braku/bądź istnienia podstaw wykluczenia danego Wykonawcy – należy przedstawić w formie dokumentu elektronicznego, podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym.
W odniesieniu do podmiotów trzecich:
— JEDZ podmiotu trzeciego (w formie dokumentu elektronicznego, podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym) składa Wykonawca jeżeli powołuje się na jego zasoby w celu wykazania spełniania warunków udział w postępowaniu,
— JEDZ powinien być wypełniony w zakresie jakim Wykonawca korzysta z podmiotu trzeciego,
— JEDZ powinien dotyczyć także weryfikacji podstaw wykluczenia podmiotu trzeciego,
— dotyczy zarówno sytuacji gdy podmiot trzeci nie będzie podwykonawcą w trakcie realizacji zamówienia jak i sytuacji gdy takim podwykonawcą będzie.W odniesieniu do podwykonawców: Dotyczy podwykonawców wskazanych przez Wykonawcę, którym Wykonawca zamierza powierzyć do wykonania części zamówienia. Zamawiający nie będzie wymagał odrębnego formularza JEDZ dla podwykonawcy oraz nie będzie weryfikował/badał podstaw wykluczenia wskazanych podwykonawców.Wykonawca może skorzystać z instrukcji wypełnienia JEDZ udostępnionej na stronie internetowej Urzędu Zamówień Publicznych pod adresem: https://www.uzp.gov.pl/__data/assets/pdf_file/0015/32415/Jednolity-Europejski-Dokument-Zamowienia-instrukcja.pdf.
4) Kopię dowodu wniesienia wadium na zasadach określonych w niniejszej SIWZ.
Uwaga! W przypadku, gdy Wykonawca nie dołączy do oferty ww. dokumentu, a wadium zostało wniesione do Zamawiającego zgodnie z wymaganiami określonymi w SIWZ, Wykonawca nie zostanie wykluczony z niniejszego postępowania z powodu braku kopii w ofercie.
5) Wypełniony Formularz „Zestawienie kosztów zamówienia” – zgodny w treści ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 6 do SIWZ.
6) Zobowiązania innego podmiotu do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, w którym to zobowiązaniu inny podmiot wskaże co najmniej: zakres udostępnianych Wykonawcy zasobów tego podmiotu, sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu przez Wykonawcę, przy wykonaniu zamówienia publicznego, zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonaniu zamówienia publicznego oraz określi czy zrealizuje usługę, której dotyczą wskazane zdolności w zakresie kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, a na których to zdolnościach Wykonawca polega w odniesieniu do stosownych warunków udziału w postępowaniu – zgodnego w treści ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 5 do SIWZ – należy przedstawić w formie oryginału
VI.4.1)Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze
ul. Postępu 17A
Warszawa
02-676
Polska
Tel.: +48 2245877801
Faks: +48 224587700
VI.4.3)Składanie odwołań
Art. 179-198 Ustawy z 29.1.2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2017 r., poz. 1579 ze zm.)
VI.4.4)Źródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołań
ul. Postępu 17A
Warszawa
02-676
Polska
Tel.: +48 224587801
Faks: +48 224587700
VI.5)Data wysłania niniejszego ogłoszenia:
p.o. Dyrektor
Stołecznego Zarządu Rozbudowy Miasta
/-/
Paweł Barański
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA
Sprostowanie ogłoszenia o zamówieniu – pobierz
Sprostowanie ogłoszenia o zamówienia z dnia 21.11.2018 r. – pobierz
Załączniki do pobrania
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia – pobierz
Załącznik Nr 1 do SIWZ – druk OFERTA – pobierz
Załącznik Nr 3 do SIWZ – Wykaz usług – pobierz
Załącznik nr 4 do SIWZ – Wykaz osób – pobierz
Załącznik Nr 6 do SWIZ – Formularz ,,Zestawienie Kosztów Zamówienia” – pobierz
Załącznik Nr 7 do SIWZ – Oświadczenie dotyczące Grupy kapitałowej – wzór – pobierz
Załącznik Nr 8 do SIWZ – Wzór umowy – pobierz
Załącznik Nr 12 do SIWZ Oświadczenie Wykonawcy o braku Wydania prawomocnego wyroku sądu skazującego za wykroczenie na karę ograniczenia wolności lub grzywny w zakresie określonym przez zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 5 i 6 – pobierz
Załącznik Nr 13 do SIWZ – Wstępne wytyczne do projektowania – pobierz
PYTANIA I ODPOWIEDZI WYKONAWCÓW (KORESPONDENCJA)
Pismo z dnia 16.11.2018 r. – pobierz
Załącznik Nr 1 – Druk OFERTA – pobierz
Załącznik Nr 3 do SIWZ – Wykaz usług – pobierz
Załącznik Nr 4 do SIWZ – Wykaz osób – pobierz
Załącznik Nr 6 do SIWZ – Formularz Zestawienie Kosztów Zamówienia – pobierz
Załącznik Nr 7 do SIWZ – Oświadczenie dotyczące Grupy kapitałowej – wzór – pobierz
Załącznik Nr 13 – Wstępne wytyczne do projektowania – pobierz
Pismo z dnia 26.11.2018 r. – pobierz
Pismo z dnia 05.12.2018 r. – pobierz
INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT
DZP-1.260.50.2018. .MW 12 grudnia 2018 r.
Nr sprawy: RZP-II-WI/13/DZP-1/2018
………………………..
………………………..
………………………..
Dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na: Opracowanie dokumentacji projektowej i przetargowej wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego w zakresie budowy dwóch budynków komunalnych przy ul. Włókienniczej w ramach zadania inwestycyjnego pn.: ,,Budowa budynków komunalnych na terenie dzielnicy Wawer’’.
Zamawiający działając na podstawie art. 86 ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tj.: Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 ze zm.) – informuje, iż w dniu 12.12.2018 r. bezpośrednio przed otwarciem ofert podał kwotę, którą zamierza przeznaczyć na sfinansowanie niniejszego zamówienia tj. 735.222,09 zł brutto.
Jednocześnie Zamawiający przedstawia zestawienie ofert złożonych w przedmiotowym postępowaniu, a także podaje kwoty brutto oraz okres rękojmi zaoferowane przez Wykonawców.
Nr oferty | Nazwa (firma) i adres wykonawcy | Wyszczególnienie | |
Cena zł brutto
|
Okres rękojmi | ||
1. | Oferta wycofana – zmiana Oferty pod pozycją Nr 5 | ||
2 | Archenika Sp. z o.o.
Biuro Projektowe ul. Jarochowskiego 51 60-248 Poznań |
356.700,00 zł | 60 miesięcy od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego |
3 | FORMARCHITEKCI
Dariusz Gniewek, Miłosz Platowski Spółka cywilna ul. Mochnackiego 25/1 35-016 Rzeszów |
314.019,00 zł | 60 miesięcy od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego |
4 | Spółdzielnia Pracy
„INWESTPROJEKT ŚWIĘTOKRZYSKI” ul. Targowa 18 25-520 Kielce |
343.723,50 zł | 60 miesięcy od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego |
5 | CREO PROJEKTOWANIE
AGNIESZKA WITKOWSKA ul. Zbójnicka 23/3 71-020 Szczecin |
299.775,70 zł | 60 miesięcy od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego |
6 | Studio Architektury Gamma Sp. z o.o.
ul. Opolska 15 15-549 Białystok |
425.764,50 zł | 60 miesięcy od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego |
7 | ECO – INVESTMENT POLAND Sp. z o.o.
ul. Filtrowa 65/45 02-055 Warszawa |
560.707,80 zł | 60 miesięcy od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego |
8 | PROBUD
mgr inż. Tomasz Graf FIRMA PROJEKTOWO-BUDOWLANA ul. Sosnowa 6/2 71-468 Szczecin |
478.101,00 zł | 60 miesięcy od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego |
9 | Stanisław Konopiński
ul. Ostrzycka 1/3 m 59 04-035 Warszawa |
332.407,50 zł | 60 miesięcy od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego |
Ponadto w nawiązaniu do Rozdziału XX SIWZ, Zamawiający informuje, że Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, powinien przekazać Zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
p.o. Dyrektor
Stołecznego Zarządu Rozbudowy Miasta
/-/
Paweł Barański
ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
DZP.1.260.50.2018……..MW
Nr sprawy: RZP-II-WI/13/DZP-1/2018 21 marca 2019 r.
…………………………….
…………………………….
…………………………….
ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
Dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na: Opracowanie dokumentacji projektowej i przetargowej wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego w zakresie budowy dwóch budynków komunalnych przy ul. Włókienniczej w ramach zadania inwestycyjnego pn.: ,,Budowa budynków komunalnych na terenie dzielnicy Wawer’’.
Zamawiający, działając na podstawie art. 92 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tj.: Dz. U. z 2018 r. poz. 1986 z późn. zm.) – zwanej dalej Ustawą – zawiadamia, iż w wyniku dokonania badania i oceny ofert, zostało rozstrzygnięte przedmiotowe postępowanie.
W wyniku powyższego Zamawiający informuje co następuje:
I. Za najkorzystniejszą ofertę uznano Ofertę Nr 5 złożoną przez Wykonawcę – CREO PROJEKTOWANIE AGNIESZKA WITKOWSKA, ul. Zbójnicka 23 lok 3 (kod: 71-020) Szczecin – za cenę brutto 299.774,99 zł.
Uzasadnienie wyboru oferty:
Oferta spełnia wymagania SIWZ i ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych oraz jest najkorzystniejsza z punktu widzenia kryteriów oceny ofert, przyjętych w przedmiotowym postępowaniu.
Wobec powyższego poniżej punktacja przyznana Ofercie Nr 3, Ofercie Nr 5 i Ofercie Nr 7 w kryterium oceny ofert: „Cena” i „Okres rękojmi” oraz łączna punktacja:
Numer oferty | Nazwa (firma) i adres wykonawcy
|
Liczba pkt w kryterium
„Cena” |
Liczba pkt w kryterium
„Okres rękojmi” |
Razem |
5 | CREO PROJEKTOWANIE
AGNIESZKA WITKOWSKA ul. Zbójnicka 23/3 71-020 Szczecin |
299.774,99
————– x 60 = 60,0 299.774,99 |
60
—- x 40 = 40,0 60 |
100,0 |
3 | FORMARCHITEKCI
Dariusz Gniewek, Miłosz Platowski Spółka cywilna ul. Mochnackiego 25/1 35-016 Rzeszów |
299.774,99
————– x 60 = 57,3 314.019,00 |
60
—- x 40 = 40,0 60 |
97,3 |
7 | ECO – INVESTMENT POLAND Sp. z o.o.
ul. Filtrowa 65/45 02-055 Warszawa |
299.774,99 — x 60 = 32,1 560.707,80
|
60
—- x 40 = 40,0 60 |
72,1 |
Do upływu terminu składania ofert tj. do dnia 12.12.2018 r. do godz. 11:30 zostało złożonych 8 ofert przez niżej wymienionych Wykonawców:
- Oferta wycofana – zmiana Oferty pod pozycją Nr 5,
- Archenika Sp. z o.o. Biuro Projektowe, ul. Jarochowskiego 51, (kod: 60-248) Poznań (Oferta Nr 2),
- FORMARCHITEKCI Dariusz Gniewek, Miłosz Platowski Spółka cywilna, ul. Mochnackiego 25/1 (kod: 35-016) Rzeszów (Oferta Nr 3),
- Spółdzielnia Pracy „INWESTPROJEKT ŚWIĘTOKRZYSKI”, ul. Targowa 18 (kod: 25-520) Kielce (Oferta Nr 4),
- CREO PROJEKTOWANIE AGNIESZKA WITKOWSKA, ul. Zbójnicka 23/3 (kod: 71-020) Szczecin (Oferta Nr 5),
- Studio Architektury Gamma Sp. z o.o., ul. Opolska 15, (kod: 15-549) Białystok (Oferta Nr 6),
- ECO – INVESTMENT POLAND Sp. z o.o., ul. Filtrowa 65/45, (kod: 02-055) Warszawa (Oferta Nr 7),
- PROBUD mgr inż. Tomasz Graf FIRMA PROJEKTOWO-BUDOWLANA, ul. Sosnowa 6/2, (kod: 71-468) Szczecin (Oferta Nr 8),
- Stanisław Konopiński, ul. Ostrzycka 1/3 m 59 (kod: 04-035) Warszawa (Oferta Nr 9).
przy czym:
Oferta Nr 2 została odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 5) w związku z art. 24 ust. 1 pkt 12) Ustawy,
Oferta Nr 4 została odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 5) w związku z art. 24 ust. 1 pkt 12) Ustawy,
Oferta Nr 6 została odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7a) Ustawy,
Oferta Nr 8 została odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 5) w związku z art. 24 ust. 1 pkt 12) Ustawy,
Oferta Nr 9 została odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7a) Ustawy,
Oferta Nr 3, Oferta Nr 5 i Oferta Nr 7 – spełniają wymagania SIWZ i ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych.
Dyrektor
Stołecznego Zarządu Rozbudowy Miasta
/-/
Łukasz Górecki
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA
Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia – pobierz