Dostawa, rozmieszczenie i montaż drukarek 3D i telefonów dla Domu Kultury Praga w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Modernizacja zabytkowego budynku przy ul. Strzeleckiej 11/13 – Pałacyk Konopackiego” w Warszawie.
Ogłoszenie nr 587347-N-2020 z dnia 2020-09-25 r.
Dyrektor
Stołecznego Zarządu Rozbudowy Miasta
/-/
Łukasz Górecki
Załączniki do pobrania:
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia – pobierz
Załącznik Nr 1 do SIWZ – druk Oferta – pobierz
Załącznik Nr 2 do SIWZ – Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania – pobierz
Załącznik Nr 3 do SIWZ – Oświadczenie dot. spełnienia warunków udziału w postępowaniu. – pobierz
Załącznik Nr 5 do SIWZ – Zestawienie kosztów zamówienia – Część I, II – pobierz
Załącznik Nr 6 do SIWZ – Szczegółowy opis elementów Przedmiotu Zamówienia – Część I, II – pobierz
Załącznik Nr 7 do SIWZ – Oświadczenie dot. grupy kapitalowej wzór – pobierz
Załącznik Nr 8 do SIWZ – Wzór umowy – pobierz
INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT
Nr procedury: RZP-II-WI/53/DZP-1/2020 Warszawa, dnia 06 października 2020 r.
Nr sprawy: DZP-1.260.37.2020. JP
INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT
Dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na: dostawę, rozmieszczenie i montaż drukarek 3D i telefonów dla Domu Kultury Praga w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Modernizacja zabytkowego budynku przy ul. Strzeleckiej 11/13 – Pałacyk Konopackiego” w Warszawie.
Zamawiający działając na podstawie art. 86 ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 ze zm.) – informuje, iż w dniu 06.10.2020 r. bezpośrednio przed otwarciem ofert podał kwotę, którą zamierza przeznaczyć na sfinansowanie niniejszego zamówienia tj. 66.383,10 zł brutto, w tym:
Część I: drukarki 3D – 61.500,00 zł
Część II: telefony – 4.883,10 zł,
Jednocześnie Zamawiający przedstawia zestawienie ofert złożonych w przedmiotowym postępowaniu, a także podaje kwoty brutto oraz informację dotyczącą okresu gwarancji:
Nr oferty |
Nazwa (firma) i adres wykonawcy |
Część I: Drukarki 3D |
Część II: Telefony
|
||
Cena zł brutto |
Okres gwarancji (w miesiącach) |
Cena zł brutto |
Okres gwarancji (w miesiącach) |
||
1 | Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe PHU „BMS” Sp. J.
Z. Bielecki ul. Staszica 22 82-500 Kwidzyn |
46.366,08 |
60 miesięcy od dnia podpisania protokołu odbioru Przedmiotu Umowy
|
5.457,51 |
60 miesięcy od dnia podpisania protokołu odbioru Przedmiotu Umowy
|
2 | Sebastian
Mazurek „SEB-COMP” Al. Jana Pawła II 43a lok. 22a 01-001 Warszawa |
45.437,43 |
12 miesięcy od dnia podpisania protokołu odbioru Przedmiotu Umowy
|
– |
– |
Ponadto w nawiązaniu do Rozdziału VII ust. 4 SIWZ, Zamawiający informuje, że Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, powinien przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy – wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 7 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Dyrektor
Stołecznego Zarządu Rozbudowy Miasta
/-/
Łukasz Górecki
ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY – Część II
Nr procedury: RZP-II-WI/37/DZP-1/2020 16 października 2020 r.
Nr sprawy:DZP-1.260.53.2020
ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
Część II
Dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na: dostawę, rozmieszczenie i montaż drukarek 3D i telefonów dla Domu Kultury Praga w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Modernizacja zabytkowego budynku przy ul. Strzeleckiej 11/13 – Pałacyk Konopackiego” w Warszawie
Część II – Telefony
Zamawiający, działając na podstawie art. 92 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j.: Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 ze zm.) – zwanej dalej Ustawą – zawiadamia, iż w wyniku dokonania badania i oceny ofert, przedmiotowe postępowanie zostało rozstrzygnięte.
W związku z powyższym Zamawiający informuje co następuje:
Za najkorzystniejszą ofertę w Części II: telefony uznano Ofertę Nr 1 złożoną przez Wykonawcę – Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe „BMS” Spółka Jawna Z. Bielecki, ul. Staszica 22, 82-500 Kwidzyn.
– za cenę brutto: 5.457,51 zł.
Uzasadnienie wyboru oferty:
Oferta spełnia wymagania SIWZ i ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych oraz jest najkorzystniejsza z punktu widzenia kryteriów oceny ofert, przyjętych w przedmiotowym postępowaniu.
Do upływu terminu składania ofert tj. do dnia 06 października 2020 r. do godz. 11:30 w Części II – telefony, została złożona jedna Oferta przez Wykonawcę:
Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe „BMS” Sp. J Z. Bielecki, ul. Staszica 22, 82-500 Kwidzyn. Cena Oferty brutto: 5.457,51 zł,
Wobec powyższego poniżej punktacja przyznana Ofercie Nr 1 w kryteriach oceny ofert: Cena i Okres gwarancji oraz łączna punktacja:
Numer oferty |
Nazwa (firma) i adres wykonawcy
|
Liczba pkt w kryterium „Cena” |
Liczba pkt w kryterium „Okres gwarancji” |
Razem |
1 | Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe „BMS” Sp. J.
Z. Bielecki ul. Staszica 22 82-500 Kwidzyn |
5.457,51
————– x 60 = 60,0 5.457,51 |
60
—– x 40 = 40,0 60 |
100,0 |
Dyrektor
Stołecznego Zarządu Rozbudowy Miasta
/-/
Łukasz Górecki
ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFETY – Część I
Nr procedury: RZP-II-WI/37/DZP-1/2020 22 października 2020 r.
Nr sprawy:DZP-1.260.53.2020
ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
Część I
Dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na: dostawę, rozmieszczenie i montaż drukarek 3D i telefonów dla Domu Kultury Praga w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Modernizacja zabytkowego budynku przy ul. Strzeleckiej 11/13 – Pałacyk Konopackiego” w Warszawie
Część I – Drukarki 3D
Zamawiający, działając na podstawie art. 92 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j.: Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 ze zm.) – zwanej dalej Ustawą – zawiadamia, iż w wyniku dokonania badania i oceny ofert, przedmiotowe postępowanie zostało rozstrzygnięte.
W związku z powyższym Zamawiający informuje co następuje:
Za najkorzystniejszą ofertę w Części I: Drukarki 3D uznano Ofertę Nr 1 złożoną przez Wykonawcę – Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe „BMS” Spółka Jawna Z. Bielecki, ul. Staszica 22, 82-500 Kwidzyn.
– za cenę brutto: 46.366,08 zł.
Uzasadnienie wyboru oferty:
Oferta spełnia wymagania SIWZ i ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych oraz jest najkorzystniejsza z punktu widzenia kryteriów oceny ofert, przyjętych w przedmiotowym postępowaniu.
Do upływu terminu składania ofert tj. do dnia 06 października 2020 r. do godz. 11:30 w Części I – drukarki 3D, zostały złożone dwie oferty przez Wykonawców:
- Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe „BMS” Sp. J. Z. Bielecki, ul. Staszica 22, 82-500 Kwidzyn. Cena Oferty brutto: 366,08 zł,
- Sebastian Mazurek „SEB-COMP” al. Jana Pawła II 43a lok. 22a, 01-001 Warszawa. Cena oferty brutto: 45.437,43 zł.
W związku z faktem, iż przewidziano w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz
w Ogłoszeniu o zamówieniu możliwość zastosowania procedury, o której mowa w art. 24aa
ww. Ustawy nie dokonano badania, czy Wykonawca, który złożył Ofertę Nr 2 podlega wykluczeniu oraz czy spełnia warunki udziału w przedmiotowym postępowaniu.
Wobec powyższego poniżej punktacja przyznana Ofercie Nr 1 i Ofercie Nr 2 w kryteriach oceny ofert: Cena i Okres gwarancji oraz łączna punktacja:
Numer oferty |
Nazwa (firma) i adres wykonawcy
|
Liczba pkt w kryterium
„Cena” |
Liczba pkt w kryterium
„Okres gwarancji” |
Razem |
1. | Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe „BMS” Sp. J.
Z. Bielecki ul. Staszica 22 82-500 Kwidzyn |
45.437,43 zł
————– x 60 = 58,8 46.366,08 zł |
60
—– x 40 = 40,0 60 |
98,8 |
2. | Sebastian Mazurek „SEB-COMP”Al. Jana Pawła II 43a lok. 22a01-001 Warszawa |
45.437,43 zł
————– x 60 = 60,0 45.437,43 zł |
12
—– x 40 = 8,0 60 |
68,0 |
Dyrektor
Stołecznego Zarządu Rozbudowy Miasta
/-/
Łukasz Górecki
ZAWIADOMIENIE O UNIEWAŻNIENIU POSTĘPOWANIA – CZĘŚĆ II
Nr procedury: RZP-II-WI/37/DZP-1/2020 03 listopada 2020 r.
Nr sprawy: DZP-1.260.53.2020
ZAWIADOMIENIE O UNIEWAŻNIENIU POSTĘPOWANIA – Część II
Dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na: – dostawę, rozmieszczenie i montaż drukarek 3D i telefonów dla Domu Kultury Praga w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Modernizacja zabytkowego budynku przy ul. Strzeleckiej 11/13 – Pałacyk Konopackiego” w Warszawie
Część II – Telefony
Zamawiający, działając na podstawie art. 92 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 ze zm.) – zwanej dalej Ustawą – informuje, iż: unieważniono postępowanie na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 7) Ustawy.
Uzasadnienie prawne:
na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 7) ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 ze zm.).
Uzasadnienie faktyczne:
Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, ponieważ postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą, uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Zamawiający w dniu 15.10.2020 r. poinformował, że za najkorzystniejszą ofertę w ww. postępowaniu uznano Ofertę Nr 1 złożoną przez Wykonawcę: Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe „BMS” Spółka Jawna Z. Bielecki, ul. Staszica 22, 82-500 Kwidzyn, za cenę brutto: 5.457,51 zł.
Pismem z dnia 29.10.2020 r. Zamawiający zaprosił – na dzień 03.11.2020 r. – upoważnionych przedstawicieli ww. Wykonawcy, w celu podpisania umowy na wykonanie ww. zadania inwestycyjnego.
Wykonawca pismem z dnia 03.11.2020 r. odstąpił od podpisania umowy.
Dyrektor
Stołecznego Zarządu Rozbudowy Miasta
/-/
Łukasz Górecki
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA – Dostawy
Numer ogłoszenia: 587347-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Adres strony internetowej (url): www.szrm.pl
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):
II.2) Rodzaj zamówienia:
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego – określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:
CZĘŚĆ NR: 1
NAZWA: Drukarki 3D
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03/11/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT 50000.00
Waluta PLN IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym: liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2 liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0 liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0 liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe „BMS” Sp. Jawna Z. Bielecki
Email wykonawcy: Adres pocztowy: ul. Staszica 22 Kod pocztowy: 82-500 Miejscowość: Kwidzyn Kraj/woj.: pomorskie Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy 46366.08
Oferta z najniższą ceną/kosztem 45437.43 Oferta z najwyższą ceną/kosztem 46366.08 Waluta: PLN IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
nie
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe: |
CZĘŚĆ NR: 2
NAZWA: Telefony
|
|
Postępowanie / część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne: na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 7) ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 ze zm.). Uzasadnienie faktyczne: Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, ponieważ postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą, uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zamawiający w dniu 15.10.2020 r. poinformował, że za najkorzystniejszą ofertę w ww. postępowaniu uznano Ofertę Nr 1 złożoną przez Wykonawcę: Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe „BMS” Spółka Jawna Z. Bielecki, ul. Staszica 22, 82-500 Kwidzyn, za cenę brutto: 5.457,51 zł. Pismem z dnia 29.10.2020 r. Zamawiający zaprosił – na dzień 03.11.2020 r. – upoważnionych przedstawicieli ww. Wykonawcy, w celu podpisania umowy na wykonanie ww. zadania inwestycyjnego. Wykonawca pismem z dnia 03.11.2020 r. odstąpił od podpisania umowy. |
|
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Dyrektor
Stołecznego Zarządu Rozbudowy Miasta
/-/
Łukasz Górecki