Ogłoszenie nr 581867-N-2020 z dnia 2020-09-11 r.
Z-ca Dyrektora ds. Technicznych
/-/
Maciej Wicik
Ogłoszenie nr 540179235-N-2020 z dnia 17-09-2020 r.
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA
OGŁOSZENIE DOTYCZY:
Data: 11.09.2020 r.
Adres strony internetowej (url): www.szrm.pl
II.1) Tekst, który należy zmienić:
Numer sekcji: IV
Punkt: 6.2)
W ogłoszeniu jest: IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Data: 2020-09-21, godzina: 11:30, Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Wskazać powody: Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
W ogłoszeniu powinno być: IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Data: 2020-09-29, godzina: 11:30, Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Wskazać powody: Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu Ofertę należy sporządzić w języku polskim z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności.
Załączniki do pobrania:
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia – pobierz
Załącznik Nr 1 do SIWZ – druk Oferta – pobierz
Załącznik Nr 4 do SIWZ – Wykaz dostaw (dot. Części I , II) – pobierz
Załącznik Nr 7 do SIWZ – Zestawienie kosztów zamówienia cz.I,II,III,IV – pobierz
Załącznik Nr 8 do SIWZ – Wzór umowy cz. I, II, III, IV – pobierz
Załącznik Nr 9 do SIWZ – Rysunki dot.cz. I, II, III – pobierz
Załącznik Nr 10 do SIWZ – Oświadczenie dot. grupy kapitałowej wzór – pobierz
Załączniki w wersji edytowalnej od Nr 1 do 7 i Nr 10 do SIWZ
Załączniki do SIWZ od Nr 1 do Nr 7 i Nr 10 – w wersji edytowalnej – pobierz
Uwaga! Zamawiający informuje, że Wykonawca może wykorzystać udostępnione przez Zamawiającego pliki z zastrzeżeniem, ze Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności w przypadku zmiany formy ww. dokumentów przez Wykonawcę.
Pytania Wykonawców i odpowiedzi Zamawiającego (Korespondencja)
Pismo z dnia 17.09.2020 r. – pobierz
Pismo z dnia 23.09.2020 r. – pobierz
- Załącznik Nr 11 – Część II – zabudowy meblowe i meble typowe – pobierz (dot. pisma z dnia 23.09.2020 r.)
INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT
Nr procedury: RZP-II-WI/32/DZP-1/2020 Warszawa, dnia 29 września 2020 r.
Nr sprawy: DZP-1.260.48.2020. JP
INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT
Dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na: dostawę i montaż mebli dla potrzeb Domu Kultury Praga w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Modernizacja zabytkowego budynku przy ul. Strzeleckiej 11/13 – Pałacyk Konopackiego” w Warszawie.
Zamawiający działając na podstawie art. 86 ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 ze zm.) – informuje, iż w dniu 29.09.2020 r. bezpośrednio przed otwarciem ofert podał kwotę, którą zamierza przeznaczyć na sfinansowanie niniejszego zamówienia tj. 587.825,61 zł brutto, w tym:
Część I: zabudowy kuchenne wraz ze sprzętem AGD – 106.161,30 zł
Część II: zabudowy meblowe i meble typowe – 406.449,81 zł
Część III: meble o konstrukcji wiszącej – 46.002,00 zł
Część IV: meble ogrodowe – 29.212,50 zł
Jednocześnie Zamawiający przedstawia zestawienie ofert złożonych w przedmiotowym postępowaniu, a także podaje kwoty brutto oraz informację dotyczącą okresu gwarancji:
Nr oferty | Nazwa (firma) i adres wykonawcy |
Część I: zabudowy kuchenne wraz ze sprzętem AGD |
Część II: zabudowy meblowe i meble typowe |
Część III: meble o konstrukcji wiszącej
|
Część IV: meble ogrodowe
|
||||
Cena zł brutto | Okres gwarancji
(w miesiącach) |
Cena zł brutto | Okres gwarancji
(w miesiącach) |
Cena zł brutto | Okres gwarancji
(w miesiącach) |
Cena zł brutto |
Okres gwarancji
(w miesiącach) |
||
1 | TRONUS POLSKA Sp. z o.o.ul. Ordona 2A01-237 Warszawa |
484.976,70
|
36 miesięcy od dnia podpisania protokołu odbioru Przedmiotu Umowy
|
1.200.357,00 | 36 miesięcy od dnia podpisania protokołu odbioru Przedmiotu Umowy
|
24.612,30 | 36 miesięcy od dnia podpisania protokołu odbioru Przedmiotu Umowy
|
236.160,00
|
36 miesięcy od dnia podpisania protokołu odbioru Przedmiotu Umowy
|
2 | Piasecki Andrzej
ul. Migdałowa 8 62-081 Chyby |
122.670,36 | 36 miesięcy od dnia podpisania protokołu odbioru Przedmiotu Umowy
|
454.119,69 | 36 miesięcy od dnia podpisania protokołu odbioru Przedmiotu Umowy
|
141.696,00 | 36 miesięcy od dnia podpisania protokołu odbioru Przedmiotu Umowy
|
100.358,16 | 36 miesięcy od dnia podpisania protokołu odbioru Przedmiotu Umowy
|
3 | ALNAG
Barbara Wróbel ul. Księcia Józefa 54a 30-206 Kraków |
83.148,00 | 36 miesięcy od dnia podpisania protokołu odbioru Przedmiotu Umowy
|
348.901,80 | 36 miesięcy od dnia podpisania protokołu odbioru Przedmiotu Umowy
|
61.008,00 | 36 miesięcy od dnia podpisania protokołu odbioru Przedmiotu Umowy
|
– | – |
4 | W&W Design
Kataryna Kaczmarczyk ul. Pokoju 8A/7 40-859 Katowice |
– | – | – | – | – | – | 64.926,78 | 36 miesięcy od dnia podpisania protokołu odbioru Przedmiotu Umowy
|
5 | Elmar Anna Karnas
ul. 3-go Maja 1/3 36-030 Błażowa |
63.222,00 | 36 miesięcy od dnia podpisania protokołu odbioru Przedmiotu Umowy
|
389.910,00 | 36 miesięcy od dnia podpisania protokołu odbioru Przedmiotu Umowy
|
70.848,00 | 36 miesięcy od dnia podpisania protokołu odbioru Przedmiotu Umowy
|
49.077,00 | 36 miesięcy od dnia podpisania protokołu odbioru Przedmiotu Umowy
|
6 | JARD Sp. z o.o.
Al. Na Skarpie 21/11 00-488 Warszawa |
108.240,00 | 36 miesięcy od dnia podpisania protokołu odbioru Przedmiotu Umowy
|
487.012,35 | 36 miesięcy od dnia podpisania protokołu odbioru Przedmiotu Umowy
|
487.012,35 | – | – | – |
Ponadto w nawiązaniu do Rozdziału VII ust. 4 SIWZ, Zamawiający informuje, że Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, powinien przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy – wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 10 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia
.
Dyrektor
Stołecznego Zarządu Rozbudowy Miasta
/-/
Łukasz Górecki
ZAWIADOMIENIE O UNIEWAŻNIENIU POSTĘPOWANIA – CZĘŚĆ IV
Nr procedury: RZP-II-WI/32/DZP-1/2020 09 października 2020 r.
Nr sprawy: DZP-1.260.48.2020
ZAWIADOMIENIE O UNIEWAŻNIENIU POSTĘPOWANIA
Dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na: dostawę i montaż mebli dla potrzeb Domu Kultury Praga w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Modernizacja zabytkowego budynku przy ul. Strzeleckiej 11/13 – Pałacyk Konopackiego” w Warszawie – Część IV: meble ogrodowe
Zamawiający, działając na podstawie art. 92 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 ze zm.) – zwanej dalej Ustawą – informuje, iż: unieważniono postępowanie na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4) Ustawy.
Uzasadnienie prawne:
na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4) ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 ze zm.).
Uzasadnienie faktyczne:
Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, ponieważ cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Do upływu terminu składania ofert, tj. do dnia 29 września 2020 r. do godz. 11:30 w Części IV: meble ogrodowe zostały złożone 4 oferty przez:
- TRONUS POLSKA, Sp. z o.o., ul. Ordona 2A, 01-237 Warszawa. Cena brutto złożonej oferty: 236.160,00 zł.
- Piasecki Andrzej, ul. Migdałowa 8, 62-081 Chyby. Cena oferty brutto złożonej oferty: 100.358,16 zł.
- W&W Design Kataryna Kaczmarczyk, ul. Pokoju 8A/7, 40-859 Katowice. Cena oferty brutto złożonej oferty: 64.926,78 zł.
- Elmar Anna Karnas, ul. 3-go Maja 1/3, 36-030 Błażowa. Cena oferty brutto złożonej oferty: 49.077,00 zł.
Zamawiający bezpośrednio przed otwarciem ofert podał kwotę jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia w Części IV: meble ogrodowe, tj.: 29.212,50 zł brutto, wobec czego cena najkorzystniejszej oferty przekracza kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Dyrektor
Stołecznego Zarządu Rozbudowy Miasta
/-/
Łukasz Górecki
ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY – CZĘŚĆ III
Nr procedury: RZP-II-WI/32/DZP-1/2020 15 października 2020 r.
Nr sprawy:DZP-1.260.48.2020
ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
Część III
Dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na: dostawę i montaż mebli dla potrzeb Domu Kultury Praga w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Modernizacja zabytkowego budynku przy ul. Strzeleckiej 11/13 – Pałacyk Konopackiego” w Warszawie – Część III Meble o konstrukcji wiszącej
Zamawiający, działając na podstawie art. 92 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j.: Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 ze zm.) – zwanej dalej Ustawą – zawiadamia, iż w wyniku dokonania badania i oceny ofert, przedmiotowe postępowanie zostało rozstrzygnięte.
W związku z powyższym Zamawiający informuje co następuje:
Za najkorzystniejszą ofertę w Części III: meble o konstrukcji wiszącej uznano Ofertę Nr 3 złożoną przez Wykonawcę: ALNAG Barbara Wróbel ul. Księcia Józefa 54a, 30-206 Kraków
– za cenę brutto: 61.008,00 zł.
Uzasadnienie wyboru oferty:
Oferta spełnia wymagania SIWZ i ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych oraz jest najkorzystniejsza z punktu widzenia kryteriów oceny ofert, przyjętych w przedmiotowym postępowaniu.
Do upływu terminu składania ofert tj. do dnia 29 września 2020 r. do godz. 11:30 w Części III – Meble o konstrukcji wiszącej, zostały złożone pięć ofert przez Wykonawcę:
- TRONUS POLSKA, Sp. z o.o., ul. Ordona 2A, 01-237 Warszawa. Cena brutto złożonej oferty: 24.612,30 zł.
- Piasecki Andrzej, ul. Migdałowa 8, 62-081 Chyby. Cena brutto złożonej oferty: 141.696,00 zł.
- ALNAG Barbara Wróbel, ul. Księcia Józefa 54a, 30-206 Kraków. Cena brutto złożonej oferty: 61.008,00 zł.
- Elmar Anna Karnas, ul. 3-go Maja 1/3, 36-030 Błażowa. Cena brutto złożonej oferty: 70.848,00 zł.
- Jard Sp. z o.o., Al. Na Skarpie 21/11, 00-488 Warszawa. Cena brutto złożonej oferty: 487.012,35 zł. Z dokumentów złożonych wraz z ofertą wynika, że Wykonawca nie złożył Oferty na Część III, co Wykonawca poprawił w ramach oczywistej omyłki pisarskiej.
w tym odrzucono niżej wymienione oferty:
Ofertę Nr 1 Wykonawcy: TRONUS POLSKA, Sp. z o.o., ul. Ordona 2A, 01-237 Warszawa – a 90 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 ze zm.).
Ofertę Nr 4 Wykonawcy: Elmar Anna Karnas, ul. 3-go Maja 1/3, 36-030 Błażowa – a 89 ust. 1 pkt 2) ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 ze zm.).
W związku z faktem, iż przewidziano w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz w Ogłoszeniu o zamówieniu możliwość zastosowania procedury, o której mowa w art. 24aa ww. Ustawy nie dokonano badania, czy Wykonawca, który złożył Ofertę Nr 2 podlega wykluczeniu oraz czy spełnia warunki udziału w przedmiotowym postępowaniu.
Wobec powyższego poniżej punktacja przyznana Ofercie Nr 2 i 3 w kryteriach oceny ofert: Cena i Okres gwarancji oraz łączna punktacja:
Numer oferty |
Nazwa (firma) i adres wykonawcy
|
Liczba pkt w kryterium
„Cena” |
Liczba pkt w kryterium
„Okres gwarancji” |
Razem |
2 | Piasecki Andrzej
ul. Migdałowa 8 62-081 Chyby |
61.008,00
—————— x 60 = 25,8 141.696,00
|
36
—- x 40 = 40,0 36 |
65,8 |
3 | ALNAG
Barbara Wróbel ul. Księcia Józefa 54a 30-206 Kraków |
61.008,00 —————— x 60 = 60,0 61.008,00
|
36
—- x 40 = 40,0 36 |
100,0 |
Dyrektor
Stołecznego Zarządu Rozbudowy Miasta
/-/
Łukasz Górecki
ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY – Część I
Nr procedury: RZP-II-WI/32/DZP-1/2020 26 października 2020 r.
Nr sprawy:DZP-1.260.48.2020
ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
Część I
Dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na: dostawę i montaż mebli dla potrzeb Domu Kultury Praga
w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Modernizacja zabytkowego budynku przy
ul. Strzeleckiej 11/13 – Pałacyk Konopackiego” w Warszawie – Część I zabudowy kuchenne wraz ze sprzętem AGD
Zamawiający, działając na podstawie art. 92 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j.: Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 ze zm.) – zwanej dalej Ustawą – zawiadamia, iż w wyniku dokonania badania i oceny ofert, przedmiotowe postępowanie zostało rozstrzygnięte.
W związku z powyższym Zamawiający informuje co następuje:
Za najkorzystniejszą ofertę w Części I: Zabudowy kuchenne wraz ze sprzętem AGD uznano Ofertę Nr 3 złożoną przez Wykonawcę: ALNAG Barbara Wróbel ul. Księcia Józefa 54a, 30-206 Kraków
– za cenę brutto: 83.148,00 zł.
Uzasadnienie wyboru oferty:
Oferta spełnia wymagania SIWZ i ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych oraz jest najkorzystniejsza z punktu widzenia kryteriów oceny ofert, przyjętych w przedmiotowym postępowaniu.
Do upływu terminu składania ofert tj. do dnia 29 września 2020 r. do godz. 11:30 w Części I – Zabudowy kuchenne wraz ze sprzętem AGD, zostały złożone pięć ofert przez Wykonawcę:
- TRONUS POLSKA, Sp. z o.o., ul. Ordona 2A, 01-237 Warszawa. Cena brutto złożonej oferty: 484.976,70 zł. (Oferta Nr 1)
- Piasecki Andrzej, ul. Migdałowa 8, 62-081 Chyby. Cena brutto złożonej oferty: 122.670,36 zł. (Oferta Nr 2)
- ALNAG Barbara Wróbel, ul. Księcia Józefa 54a, 30-206 Kraków. Cena brutto złożonej oferty: 83.148,00 zł. (Oferta Nr 3)
- Elmar Anna Karnas, ul. 3-go Maja 1/3, 36-030 Błażowa. Cena brutto złożonej oferty: 63.222,00 zł. (Oferta Nr 5)
- Jard Sp. z o.o., Al. Na Skarpie 21/11, 00-488 Warszawa. Cena brutto złożonej oferty: 108.240,00 zł. (Oferta Nr 6).
w tym odrzucono niżej wymienione oferty:
Ofertę Nr 5 Wykonawcy: Elmar Anna Karnas, ul. 3-go Maja 1/3, 36-030 Błażowa – a 89 ust. 1 pkt 2) ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 ze zm.).
W związku z faktem, iż przewidziano w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz w Ogłoszeniu o zamówieniu możliwość zastosowania procedury, o której mowa w art. 24aa
ww. Ustawy nie dokonano badania, czy Wykonawca, który złożył Ofertę Nr 1, 2 i 6 podlega wykluczeniu oraz czy spełnia warunki udziału w przedmiotowym postępowaniu.
Wobec powyższego poniżej punktacja przyznana Ofercie Nr 1, 2, 3 i 6 w kryteriach oceny ofert: Cena i Okres gwarancji oraz łączna punktacja:
Numer oferty |
Nazwa (firma) i adres wykonawcy
|
Liczba pkt w kryterium
„Cena” |
Liczba pkt w kryterium
„Okres gwarancji” |
Razem |
1 | TRONUS POLSKA Sp. z o.o.ul. Ordona 2A01-237 Warszawa |
83.148,00 —————— x 60 = 10,3 484.976,70
|
36
—- x 40 = 40,0 36 |
50,3 |
2 | Piasecki Andrzej
ul. Migdałowa 8 62-081 Chyby |
83.148,00
—————— x 60 = 40,7 122.670,36
|
36
—- x 40 = 40,0 36 |
80,7 |
3 | ALNAG
Barbara Wróbel ul. Księcia Józefa 54a 30-206 Kraków |
83.148,00 —————— x 60 = 60,0 83.148,00
|
36
—- x 40 = 40,0 36 |
100,0 |
6 | JARD Sp. z o.o.
Al. Na Skarpie 21/11 00-488 Warszawa |
83.148,00
—————— x 60 = 46,1 108.240,00
|
36
—- x 40 = 40,0 36 |
86,1 |
Dyrektor
Stołecznego Zarządu Rozbudowy Miasta
/-/
Łukasz Górecki
ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY – Część II
Nr procedury: RZP-II-WI/32/DZP-1/2020 26 października 2020 r.
Nr sprawy:DZP-1.260.48.2020
ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
Część II
Dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na: dostawę i montaż mebli dla potrzeb Domu Kultury Praga
w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Modernizacja zabytkowego budynku przy ul. Strzeleckiej 11/13 – Pałacyk Konopackiego” w Warszawie – Część II Zabudowy meblowe i meble typowe
Zamawiający, działając na podstawie art. 92 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j.: Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 ze zm.) – zwanej dalej Ustawą – zawiadamia, iż w wyniku dokonania badania i oceny ofert, przedmiotowe postępowanie zostało rozstrzygnięte.
W związku z powyższym Zamawiający informuje co następuje:
Za najkorzystniejszą ofertę w Części II: Zabudowy meblowe i meble typowe uznano Ofertę Nr 3 złożoną przez Wykonawcę: ALNAG Barbara Wróbel ul. Księcia Józefa 54a, 30-206 Kraków
– za cenę brutto: 359.725,80 zł.
Uzasadnienie wyboru oferty:
Oferta spełnia wymagania SIWZ i ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych oraz jest najkorzystniejsza z punktu widzenia kryteriów oceny ofert, przyjętych w przedmiotowym postępowaniu.
Do upływu terminu składania ofert tj. do dnia 29 września 2020 r. do godz. 11:30 w Części II Zabudowy meblowe i meble typowe zostały złożone pięć ofert przez Wykonawcę:
- TRONUS POLSKA, Sp. z o.o., ul. Ordona 2A, 01-237 Warszawa. Cena brutto złożonej oferty: 1.200.357,00 zł. (Oferta Nr 1)
- Piasecki Andrzej, ul. Migdałowa 8, 62-081 Chyby. Cena brutto złożonej oferty: 454.119,69 zł. (Oferta Nr 2)
- ALNAG Barbara Wróbel, ul. Księcia Józefa 54a, 30-206 Kraków. Cena brutto złożonej oferty: 359.725,80 zł. (Oferta Nr 3)
- Elmar Anna Karnas, ul. 3-go Maja 1/3, 36-030 Błażowa. Cena brutto złożonej oferty: 389.910,00 zł. (Oferta Nr 5)
- Jard Sp. z o.o., Al. Na Skarpie 21/11, 00-488 Warszawa. Cena brutto złożonej oferty: 504.847,35 zł. (Oferta Nr 6).
w tym odrzucono niżej wymienione oferty:
- Ofertę Nr 5 Wykonawcy: Elmar Anna Karnas, ul. 3-go Maja 1/3, 36-030 Błażowa – a 89 ust. 1 pkt 2) ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 ze zm.).
W związku z faktem, iż przewidziano w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz w Ogłoszeniu o zamówieniu możliwość zastosowania procedury, o której mowa w art. 24aa
ww. Ustawy nie dokonano badania, czy Wykonawca, który złożył Ofertę Nr 1, 2 i 6 podlega wykluczeniu oraz czy spełnia warunki udziału w przedmiotowym postępowaniu.
Wobec powyższego poniżej punktacja przyznana Ofercie Nr 1, 2, 3 i 6 w kryteriach oceny ofert: Cena i Okres gwarancji oraz łączna punktacja:
Numer oferty |
Nazwa (firma) i adres wykonawcy
|
Liczba pkt w kryterium
„Cena” |
Liczba pkt w kryterium
„Okres gwarancji” |
Razem |
1 | TRONUS POLSKA Sp. z o.o.ul. Ordona 2A 01-237 Warszawa |
359.725,80 —————— x 60 = 18,0 1.200.357,00
|
36
—- x 40 = 40,0 36 |
58,0 |
2 | Piasecki Andrzej
ul. Migdałowa 8 62-081 Chyby |
359.725,80
—————— x 60 = 47,5 454.119,69
|
36
—- x 40 = 40,0 36 |
87,5 |
3 | ALNAG
Barbara Wróbel ul. Księcia Józefa 54a 30-206 Kraków |
359.725,80 —————— x 60 = 60,0 359.725,80
|
36
—- x 40 = 40,0 36 |
100,0 |
6 | JARD Sp. z o.o.
Al. Na Skarpie 21/11 00-488 Warszawa |
359.725,80
—————— x 60 = 42,8
|
36
—- x 40 = 40,0 36 |
82,8 |
Dyrektor
Stołecznego Zarządu Rozbudowy Miasta
/-/
Łukasz Górecki
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA
Ogłoszenie nr 510221631-N-2020 z dnia 06-11-2020 r.
Miasto Stołeczne Warszawa – Stołeczny Zarząd Rozbudowy Miasta: Dostawa i montaż mebli dla potrzeb Domu Kultury Praga w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Modernizacja zabytkowego budynku przy ul. Strzeleckiej 11/13 – Pałacyk Konopackiego” w Warszawie.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA – Dostawy Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 581867-N-2020 Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 540179235 SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Miasto Stołeczne Warszawa – Stołeczny Zarząd Rozbudowy Miasta, Krajowy numer identyfikacyjny 16266500000000, ul. ul. Senatorska , 00-099 Warszawa, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 223 124 400, e-mail jpolak@szrm.pl, faks 223 124 490.
Adres strony internetowej (url): www.szrm.pl I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa i montaż mebli dla potrzeb Domu Kultury Praga w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Modernizacja zabytkowego budynku przy ul. Strzeleckiej 11/13 – Pałacyk Konopackiego” w Warszawie.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy): RZP-II-WI/32/DZP-1/2020
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego – określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest Dostawa i montaż mebli dla potrzeb Domu Kultury Praga w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Modernizacja zabytkowego budynku przy ul. Strzeleckiej 11/13 – Pałacyk Konopackiego” w Warszawie. 2. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa umowa wraz z nw. załącznikami: 1) Załącznik Nr 7 do SIWZ – Formularz „Zestawienie kosztów zamówienia” dla każdej części; 2) Załącznik Nr 9 do SIWZ – Rysunki wyposażenia wnętrz dotyczące: – dla Części I – rysunek Nr 00, +01, rys. nr 01/K, rys. nr 02/K, rys. nr 1.17/K, rys. Nr 1.20/K. – dla Części II – rysunek Nr -01, -1.01, -1.09, 00, 0.02, 0.03, 0.10, +01, 1.02, 1.04, 1.05, 1.08, 1.10,+02. – dla Części III – rysunek Nr 00, 0.05, 0.06, 0.07, 0.13. 3) Załącznik Nr 11 do SIWZ – „Szczegółowy opis elementów Przedmiotu zamówienia” – dla każdej części. 3. Przedmiot zamówienia został podzielony na cztery części. 1) Część I: zabudowy kuchenne wraz ze sprzętem AGD, 2) Część II: zabudowy meblowe i meble typowe, 3) Część III: meble o konstrukcji wiszącej, 4) Cześć IV: meble ogrodowe. 4. Opis przedmiotu zamówienia określają: Wzór umowy (Załącznik Nr 8 do SIWZ) oraz załączniki wymienione w ust. 2 SIWZ. 5. Termin wykonania zamówienia. 1. Rozpoczęcie – od dnia 12 listopada 2020 r. (dot. wszystkich części), 2. Zakończenie: 1) Część I: zabudowy kuchenne wraz ze sprzętem AGD – w terminie do dnia 03 grudnia 2020. 2) Część II: zabudowy meblowe i meble typowe – w terminie do dnia do dnia 03 grudnia 2020. 3) Część III: meble o konstrukcji wiszącej – w terminie do dnia 03 grudnia 2020. 4) Cześć IV: meble ogrodowe – w terminie do dnia 03 grudnia 2020.
II.4) Informacja o częściach zamówienia: tak
II.5) Główny Kod CPV: 39141400-6
Dodatkowe kody CPV: 39700000-9, 39100000-3, 39110000-6, 39131000-9, 39150000-8, 39142000-9
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
|