Ogłoszenie nr 633127-N-2017 z dnia 2017-12-15 r.
Miasto Stołeczne Warszawa – Stołeczny Zarząd Rozbudowy Miasta: Opracowanie dokumentacji projektowo-przetargowej wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Budowa Centrum Edukacji Ekologicznej przy ul. Papirusów 1/3 – prace przygotowawcze”
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
Adres strony internetowej (URL): www.szrm.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
www.szrm.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
www.szrm.pl Katalog „Zamówienia publiczne powyżej 30.000 euro”
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony – więcej informacji można uzyskać pod adresem
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
adres
Nie
Inny sposób:Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Oferty należy składać z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności.
Adres:
Stołeczny Zarząd Rozbudowy Miasta mieszczący się przy ul. Senatorskiej 29/31 w Warszawie (kod: 00-099) w Zespole Zamówień Publicznych (I Piętro) pokój 22
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
Numer referencyjny: RZP-II-WI/22/DZP-1/2017
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego – określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowo-przetargowej wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Budowa Centrum Edukacji Ekologicznej przy ul. Papirusów 1/3 – prace przygotowawcze”.Przedmiot niniejszego zamówienia obejmuje: 1. wykonanie kompletnej dokumentacji projektowo-przetargowej dla przebudowy budynku leśniczówki, 2. wykonanie kompletnej dokumentacji projektowo-przetargowej budowy budynku Centrum Edukacji Ekologicznej, w Warszawie przy ul. Papirusów 1/3 wraz z infrastrukturą towarzyszącą na działce ewid.nr 8/1 z obrębu 7-10-07.1. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1) Wykonanie kompletnej dokumentacji projektowo-przetargowej przebudowy budynku leśniczówki, w tym: a) wykonanie inwentaryzacji terenu inwestycji, w tym istniejącego budynku leśniczówki wraz z istniejącymi budynkami gospodarczymi: – budowlanej – 6 egz.,- instalacyjnej (sanitarna, elektryczna, teletechniczna) – 6 egz., b) projekt rozbiórki istniejących budynków gospodarczych – 6 egz., c)wykonanie projektu budowlanego w 6 egz. obejmującego: – projekt architektoniczno-budowlany wraz z projektem zagospodarowania terenu (w tym projekty instalacyjne: sanitarne, elektryczne, teletechniczne, przyłączy-sieci), – ekspertyzy pożarowej,- scenariusz pożarowy,- informację dotyczącą BIOZ, d) wykonanie projektów wykonawczych w 6 egz. obejmujących:- projekt architektoniczno-budowlany z zagospodarowaniem terenu, – architektura – projekt aranżacji wnętrz, – architektura – wyposażenie, – projekt konstrukcyjny, – projekt rozbiórki istniejących budynków gospodarczych, – instalacje elektryczne, w tym w szczególności: • sporządzenie bilansu mocy oraz ewentualne uzyskanie warunków przyłączeniowych, • wewnętrzne linie zasilające, • instalacja oświetleniowa (oświetlenie ogólne, awaryjne – ewakuacyjne i kierunkowe), • instalacja gniazd wtykowych ogólnego przeznaczenia, dedykowanych dla instalacji sieci komputerowej, • system podtrzymania napięcia UPS dla wybranych obwodów, • instalacja połączeń wyrównawczych, • instalacja odgromowa, • projekt przebudowy przyłącza energetycznego, – instalacje teletechniczne, w tym w szczególności: • sieć strukturalna wraz z niezbędnymi urządzeniami i instalacjami telefonicznymi, Wi-Fi, • system telewizji CCTV, • system sygnalizacji włamania i napadu, • system kontroli dostępu oraz instalacja domofonowa, • niezbędna instalacja przyzywowa (np. z toalet dla niepełnosprawnych), • systemy bezpieczeństwa z zakresu p.poż., wynikające z obowiązujących przepisów, ekspertyzy pożarowej i ewentualnie komendanta PSP, w tym: m.in. system sygnalizacji pożaru, instalacja oddymiania, • instalacje multimedialne w wyznaczonych pomieszczeniach, • projekt przebudowy przyłącza teletechnicznego, – instalacje sanitarne, w tym w szczególności: • projekt przyłącza gazu oraz uzyskanie warunków przyłączeniowych, • projekt przebudowy przyłącza wodno-kanalizacyjnego, • instalacja centralnego ogrzewania wraz z kotłownią, • instalacja ciepłej wody i cyrkulacji, • instalacja wodno-kanalizacyjna: biały montaż, instalacja p.poż., wyposażenie łazienek dla osób niepełnosprawnych, • sporządzenie bilansu zapotrzebowania w wodę i odprowadzenia ścieków oraz uzyskanie warunków przyłączeniowych, • instalacja wentylacji i klimatyzacji z automatyką, • projekt odwodnienia budynku, e) wykonanie przedmiarów robót – 6 egz., f) wykonanie Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR) – 6 egz., g) wykonanie kosztorysów inwestorskich – 3 egz., h) wykonanie szacunkowej wyceny pierwszego wyposażenia – 3 egz., i) uzyskanie wszelkich wymaganych prawem zatwierdzeń, uzgodnień, opinii, ekspertyz i sprawdzeń rozwiązań projektowych oraz uzyskanie decyzji o pozwoleniu na rozbiórkę istniejących budynków gospodarczych, decyzji o pozwoleniu na przebudowę leśniczówki, a także opracowanie wszelkich materiałów w zakresie wynikającym z przepisów prawa lub wymagań uprawnionych podmiotów. Uzyskanie uzgodnienia projektu budowlanego i wykonawczego przez rzeczoznawców w zakresie ochrony p.poż., sanepid, konserwatora zabytków oraz jeżeli zajdzie taka potrzeba uzyskanie decyzji o pozwoleniu na usunięcie drzew i krzewów, 2) Wykonanie kompletnej dokumentacji projektowo-przetargowej budowy budynku Centrum Edukacji Ekologicznej, w tym: a) wykonanie koncepcji architektoniczno-urbanistycznej oraz koncepcji ekspozycji/wystawy zmiennej w 3 wariantach (po dokonaniu wyboru koncepcji, jedna z nich będzie stanowiła podstawę do projektowania) zwanych dalej Koncepcjami – po 3 egz., w tym w szczególności: • wykonanie wizualizacji 3D nowoprojektowanego budynku i jego otoczenia, • wykonanie opisu rozwiązań projektowych, zastosowanych materiałów, schematycznych rzutów kondygnacji, schematycznych przekrojów, widoków elewacji, • wykonanie wizualizacji 3D projektowanej ekspozycji/wystawy zmiennej, b) wykonanie projektu budowlanego w 6 egz. obejmującego: – projekt architektoniczno-budowlany wraz z projektem zagospodarowania terenu (w tym projekty instalacyjne: sanitarne, elektryczne, teletechniczne, z wykorzystaniem Odnawialnych Źródeł Energii, przyłączy – sieci), – badania geologiczne – określające parametry geologiczne terenu inwestycji, – scenariusz pożarowy, – informację dotyczącą BIOZ, c) wykonanie projektów wykonawczych w 6 egz. obejmujących: – projekt architektoniczno-budowlany z zagospodarowaniem terenu, – architektura – projekt aranżacji wnętrz, – architektura – wyposażenie,- projekt ekspozycji/wystawy zmiennej, – projekt konstrukcyjny, – instalacje elektryczne, w tym w szczególności: • sporządzenie bilansu mocy oraz uzyskanie warunków przyłączeniowych, • projekt budowy przyłącza elektroenergetycznego, • wewnętrzne linie zasilające, • rozdział energii w obiekcie, • instalacja oświetlenia ogólnego, • instalacja oświetlenia awaryjnego (ewakuacyjne i kierunkowe), • instalacja gniazd wtykowych ogólnego przeznaczenia, • instalacja gniazd wtykowych dedykowanych dla instalacji sieci komputerowej, • system podtrzymania napięcia UPS dla wybranych obwodów, • instalacja połączeń wyrównawczych, • instalacja odgromowa, – instalacje teletechniczne, w tym w szczególności: • projekt BMS, • projekt przyłącza teletechnicznego wraz z uzyskaniem warunków przyłączeniowych, • sieć strukturalna LAN (wraz z niezbędnymi urządzeniami i instalacjami telefonicznymi, Wi-Fi), • system telewizji CCTV, • system sygnalizacji włamania i napadu, • system kontroli dostępu oraz instalacja domofonowa, • niezbędna instalacja przyzywowa (np. z toalet dla niepełnosprawnych), • systemy bezpieczeństwa z zakresu p.poż., wynikające z obowiązujących przepisów, i ewentualne postanowienia komendanta PSP, w tym m.in. system sygnalizacji pożaru, instalacja oddymiania, • instalacje multimedialne w wyznaczonych pomieszczeniach, • wizualizacja zainstalowanych systemów zabezpieczeń elektronicznych w pomieszczeniu nadzoru, – instalacje sanitarne: • projekt przyłącza gazu wraz z uzyskaniem warunków przyłączeniowych, • projekt przyłącza wodno-kanalizacyjnego, • instalacja centralnego ogrzewania wraz z kotłownią, • instalacja ciepłej wody i cyrkulacji, • instalacja wodno-kanalizacyjna: biały montaż, instalacja p.poż., wyposażenie łazienek dla osób niepełnosprawnych, • sporządzenie bilansu zapotrzebowania w wodę i odprowadzenia ścieków oraz uzyskanie warunków przyłączeniowych, • instalacja wentylacji i klimatyzacji z automatyką, • projekt odwodnienia budynku i terenu, d) wykonanie przedmiarów robót – 6 egz., e) wykonanie Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR) – 6 egz., f) wykonanie kosztorysów inwestorskich – 3 egz., g) wykonanie szacunkowej wyceny pierwszego wyposażenia – 3 egz., h) wykonanie szacunkowej wyceny wykonania ekspozycji/wystawy zmiennej– 3 egz. i) uzyskanie wszelkich wymaganych prawem zatwierdzeń, uzgodnień, opinii, ekspertyz i sprawdzeń rozwiązań projektowych oraz uzyskanie decyzji o pozwoleniu na budowę, a także opracowanie wszelkich materiałów w zakresie wynikającym z przepisów prawa lub wymagań uprawnionych podmiotów. Uzyskanie uzgodnienia projektu budowlanego i wykonawczego przez rzeczoznawców w zakresie ochrony p.poż., sanepid oraz jeżeli zajdzie taka potrzeba uzyskanie decyzji na usunięcia drzew i krzewów, 3) Pełnienie nadzoru autorskiego nad realizacją robót budowlanych i dostaw wyposażenia, w tym wykonania ekspozycji/wystawy zmiennej, objętych dokumentacją w zakresie przedmiotu zamówienia. 2. Dokumentację projektowo-przetargową należy wykonać w formie: 1) papierowej w ilościach jw. 2) elektronicznej po 4 egz. na nośniku elektronicznym CD lub DVD, w tym: a) inwentaryzacje, projekt rozbiórki, projekty budowlane, projekty wykonawcze w formacie (*.dwg/*.dxt) i (*.dxf) w układzie zgodnym z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 15.10.2012 r. w sprawie państwowego systemu odniesień przestrzennych (Dz. U. z 2012 r. poz. 1247) oraz (*.pdf), dla tekstu (*.pdf) i (*.doc), b) przedmiary robót, kosztorysy inwestorskie w formacie (*.ath), c) Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR), szacunkowe wyceny – w formacie (*.doc) lub (*.rtf) oraz (*.pdf), d) koncepcje w formatach: dla rysunków (*.dwg) oraz (*.pdf), dla tekstu (*.pdf) i (*.doc), część cyfrowa Koncepcji z wizualizacją 3D, 3) Załączniki formalno-prawne w tym: decyzje, opinie, ekspertyzy, pozwolenia i uzgodnienia Wykonawca przekaże w oryginałach i na nośniku elektronicznym CD lub DVD w formacie (*.pdf). Wykonawca przekaże Zamawiającemu formę elektroniczną dokumentów objętych przedmiotem zamówienia, która będzie zgodna z formą papierową ww. opracowań, tj. forma elektroniczna w formacie (*.pdf) będzie zawierać wszelkie podpisy i pieczątki, naniesione na papierze, w trakcie dokonywanych ustaleń i uzgodnień. 3. Ponadto opis przedmiotu zamówienia określają: 1) Wzór umowy (Załącznik Nr 9 do SIWZ); 2) Wytyczne do wykonania projektu Centrum Edukacji Ekologicznej przy ul., Papirusów 1/3, (Załącznik Nr 10 do SIWZ); 3) Decyzja nr 12/L/2017 o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego z dnia 25.04.2017 r. (Załącznik Nr 11 do SIWZ) 4. Termin wykonania zamówienia: 1) Rozpoczęcie – niezwłocznie od dnia podpisania umowy, 2) Zakończenie wykonania dokumentacji projektowo-przetargowej – w terminie do 330 dni od dnia zawarcia umowy, w tym: a) w terminie do 75 dni od dnia zawarcia umowy wykonanie: – inwentaryzacji, o której mowa w Rozdziale XXXII ust. 1 pkt 1) lit. a) SIWZ, – projektu rozbiórki, o którym mowa w Rozdziale XXXII ust. 1 pkt 1) lit. b) SIWZ, – Koncepcji, o których mowa w Rozdziale XXXII ust. I ust. 1 pkt 2) lit. a) SIWZ, b) w terminie do 210 dni od dnia zawarcia umowy wykonanie: – projektu budowlanego, o którym mowa w Rozdziale XXXII ust. 1 pkt. 1) lit. c) SIWZ, – projektu budowlanego, o którym mowa w Rozdziale XXXII ust. 1 pkt. 2) lit. b) SIWZ, c) w terminie do 330 dni od zawarcia umowy wykonanie: – projektów wykonawczych, STWiOR, przedmiarów robót, kosztorysów inwestorskich, szacunkowej wyceny pierwszego wyposażenia – o których mowa w Rozdziale XXXII ust. 1 pkt 1) lit. d) – h) SIWZ, – projektów wykonawczych, STWiOR, przedmiarów robót, kosztorysów inwestorskich, szacunkowej wyceny pierwszego wyposażenia, szacunkowej wyceny wykonania ekspozycji/wystawy zmiennej – o których mowa w Rozdziale XXXII ust. 1 pkt 2) lit. c) – h) SIWZ. 2.1) Nadzór autorski, o którym mowa w Rozdziale XXXII ust. 1 pkt. 3) SIWZ będzie wykonywany w dostosowaniu do potrzeb wynikających z realizacji robót budowlanych – w terminie do dnia 15.12.2019 r.
II.5) Główny kod CPV: 71000000-8
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV |
71220000-6 |
71221000-3 |
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach: lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: lub zakończenia: 2019-12-15
II.9) Informacje dodatkowe:
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
Określenie warunków: Zamawiający nie precyzuje warunku w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie precyzuje warunku w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Określenie warunków: 1) Posiada doświadczenie: a) Posiada doświadczenie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, w wykonaniu co najmniej jednej usługi polegającej na wykonaniu* dokumentacji projektowej albo dokumentacji projektowej i przetargowej na budowę** budynku/budynków użyteczności publicznej*** o powierzchni użytkowej co najmniej 1.400 m2, b)Posiada doświadczenie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, w wykonaniu co najmniej jednej usługi polegającej na wykonaniu* projektu ekspozycji/wystawy w budynku użyteczności publicznej***. 2) Dysponuje osobami posiadającymi kwalifikacje zawodowe lub doświadczenie: a) do sprawowania funkcji projektanta posiadającego uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie projektowania – bez ograniczeń – w specjalności architektonicznej; b) do sprawowania funkcji projektanta, posiadającego uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie projektowania – bez ograniczeń – w specjalności konstrukcyjno – budowlanej; c) do sprawowania funkcji projektanta, posiadającego uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych; d) do sprawowania funkcji projektanta, posiadającego uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych; e) do sprawowania funkcji projektanta, posiadającego uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie projektowania w specjalności telekomunikacji przewodowej wraz z infrastrukturą towarzyszącą; f) do sprawowania funkcji projektanta, posiadającego uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie projektowania w specjalności drogowej; g) do sprawowania funkcji projektanta zieleni oraz sporządzania inwentaryzacji zieleni i gospodarki drzewostanem, posiadającego wykształcenie wyższe kierunkowe w zakresie Architektury Krajobrazu lub ogrodnictwo, albo wykształcenie średnie kierunkowe: ogrodnicze lub tereny zielone
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe: Odnośnie warunku określonego w Sekcji III. 1.3): * Za wykonaną usługę Zamawiający rozumie taką usługę, która została zrealizowana na rzecz podmiotu (Zamawiającego/Odbiorcę) w ramach danej umowy i odebrana przez ten podmiot, jako wykonana należycie. Zamawiający zastrzega sobie prawo do ewentualnego sprawdzenia prawdziwości przedstawianych danych, które będą wyszczególnione w ofercie. ** Przez „budowę” należy rozumieć wykonywanie obiektu budowlanego, w określonym miejscu, a także odbudowę rozbudowę, nadbudowę obiektu budowlanego. *** Przez budynek użyteczności publicznej, Zamawiający rozumie budynek przeznaczony dla administracji publicznej, wymiaru sprawiedliwości, kultury, kultu religijnego, oświaty, szkolnictwa wyższego, nauki, opieki zdrowotnej, opieki społecznej i socjalnej, obsługi bankowej, handlu, gastronomii, usług, turystyki, sportu, obsługi pasażerów w transporcie kolejowym, drogowym, lotniczym lub wodnym, poczty lub telekomunikacji oraz inny ogólnodostępny budynek przeznaczony do wykonywania podobnych funkcji; za budynek użyteczności publicznej uznaje się także budynek biurowy i socjalny.
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy PzpTak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
1) wykaz usług, wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane (zwanym w SIWZ „Wykazem usług” – Wzór stanowi Załącznik Nr 4 do SIWZ) oraz załączeniem dowodów* określających czy te usługi zostały wykonane należycie.*Dowodami, o których mowa wyżej są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest wstanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy. 2) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informację o podstawie do dysponowania tymi osobami (zwanym w SIWZ „Wykazem osób” – wzór stanowi Załącznik Nr 5 do SIWZ). Uwaga! W przypadku gdy Wykonawca będzie polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowych innych podmiotów – Wykonawca musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (wzór stanowi Załącznik Nr 6 do SIWZ).
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) – III.6)
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Okres rękojmi | 40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji Nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, wobec czego ww. zmiany ich zakres oraz warunki wprowadzenia tych zmian zostały określone w postanowieniach umownych – w szczególności w § 14 wzoru umowy, stanowiącej Załącznik Nr 9 do SIWZ.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-01-10, godzina: 11:30,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Ofertę należy sporządzić w języku polskim z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności.
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznaneNie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
Zamawiający informuje, że: a) oświadczenie, o którym mowa w Rozdziale XVIII ust. 1, w zakresie niepodlegania wykluczeniu powinno być zgodne w treści ze wzorem stanowiącym Załącznik Nr 2 do SIWZ, z zastrzeżeniem, że w przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, ww. oświadczenia muszą być złożone przez wszystkich Wykonawców występujących wspólnie; b) w przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, dokument, o którym mowa w Rozdziale XVIII ust. 2 , musi złożyć każdy z Wykonawców występujących wspólnie. c) W przypadku gdy Wykonawca będzie polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów – Wykonawca musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (wzór stanowi Załącznik Nr 6 do SIWZ). d) Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, przekaże Zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
p.o. Dyrektor
Załączniki do pobrania:
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia – Pobierz
Załącznik Nr 1 do SIWZ – druk OFERTA – Pobierz
Załącznik Nr 4 do SIWZ – Wykaz usług – Pobierz
Załącznik Nr 5 do SIWZ – Wykaz osób – Pobierz
Załącznik Nr 8 do SIWZ – Formularz „Zestawienie kosztów zamówienia” – Pobierz
Załącznik Nr 9 do SIWZ – Wzór Umowy – Pobierz
Pytania Wykonawców i odpowiedzi Zamawiającego (korespondencja)
Pismo z dnia 05.01.2018r. – pobierz
dot. pisma z dnia 05.01.2018 r. Załączniki od Nr 1 do Nr 8 do SIWZ w wersji edytowalnej – pobierz
Informacja z otwarcia ofert
Nr procedury: RZP-II-WI/22/DZP-1/2017 10 stycznia 2018 r.
Nr sprawy: DZP-1.260.70.2017.AF
INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT
Dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na: opracowanie dokumentacji projektowo-przetargowej wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Budowa Centrum Edukacji Ekologicznej przy ul. Papirusów 1/3 – prace przygotowawcze”.
Zamawiający działając na podstawie art. 86 ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 1579) – informuje, iż w dniu 10.01.2018 r. bezpośrednio przed otwarciem ofert podał kwotę, którą zamierza przeznaczyć na sfinansowanie niniejszego zamówienia tj. 553.905,54 zł brutto.
Jednocześnie Zamawiający przedstawia zestawienie ofert złożonych w przedmiotowym postępowaniu, a także podaje kwoty brutto i okres rękojmi zaoferowane przez Wykonawców.
Nr oferty | Nazwa (firma) i adres wykonawcy | Wyszczególnienie | |
Cena zł brutto
|
Okres rękojmi
|
||
1 | Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe
REM-BUD Piotr Ciszewski
ul. Podgórna 2 86-140 Drzycim |
215.004,00 zł |
60 miesięcy
od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego
|
2 |
AB KOMPLEX Paweł Korsak
Ciasne ul. Zielona 2/22 16-030 Supraśl
|
607.032,67 zł |
36 miesięcy
od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego
|
3 | Konsorcjum firm:
1) Studium Sp. z o.o. Sp. k – Lider
ul. Noakowskiego 12/99 00-666 Warszawa
2) Studium Sp. z o.o. – Partner
ul. Noakowskiego 12/99 00-666 Warszawa
|
628.865,20 zł |
60 miesięcy
od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego
|
4 |
Zespół Projektowy KONTRAPUNKT Sp. z o.o.
ul. Zabłocie 39 30-701 Kraków
|
330.993,00 zł |
60 miesięcy
od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego
|
5. | „Bulanda, Mucha – Architekci” Sp. z o.o.
ul. Lipińska 4 01-833 Warszawa |
848.700,00 zł |
60 miesięcy
od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego
|
6. |
SAWA-TECH Projektowanie i Wykonawstwo Sp. z o.o.
ul. Mesyńska 20 02-761 Warszawa
|
438.086,24 zł |
60 miesięcy
od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego
|
7. | DRESLER STUDIO
Architektura i Urbanistyka Sp. z o.o. Sp. k
ul. Stokrotek 6 31-463 Kraków |
735.540,00 zł |
60 miesięcy
od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego
|
8. |
Autorska Pracownia Projektowa Jerzy Wowczak
ul. Bieżanowska 46 30-812 Kraków
|
976.005,00 zł |
60 miesięcy
od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego
|
9. |
Konsorcjum firm: 1) JAPO Jan Poborski – Lider
ul. Zielińskiego 3a/4 41-704 Ruda Śląska
2) elwu Leszek Woźniak – Partner
ul. Brzozowa 7 41-600 Świętochłowice
|
666.229,50 zł | 60 miesięcy
od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego
|
10. |
DS STUDIO Damian Szulc
ul. Komuny Paryskiej 15d/6 63-400 Ostrów Wielkopolski
|
1.033.292,25 zł |
60 miesięcy
od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego
|
11. |
NIZIO Design International Mirosław Nizio
ul. Inżynierska 3 lok. 4 03-410 Warszawa
|
1.205.719,80 zł |
60 miesięcy
od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego
|
12. |
4M ARCHITEKCI Magdalena Kużela
ul. Krucza 2 05-840 Brwinów
|
544.091,00 zł |
60 miesięcy
od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego
|
13. | ZEW Sp. z o.o.
ul. Wiktorska 19/13 02-587 Warszawa |
857.187,00 zł |
60 miesięcy
od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego
|
14. | KWADRATURA Sp. z o.o.
ul. Krasickiego 45c lok. 4 00-611 Warszawa |
463.956,00 zł |
60 miesięcy
od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego
|
15. |
Atelier ZETTA Zenon Zabagło
ul. Suraska 2/11 15-422 Białystok
|
316.602,00 zł |
60 miesięcy
od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego
|
16. | MAAG
Anna Maląg
ul. Długa 44/50 lok. 702 00-241 Warszawa |
636.525,00 zł |
60 miesięcy
od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego
|
17. |
EBING&PARTNERS Sp. z o.o.
ul. Włodarzewska 51g1 02-384 Warszawa
|
450.180,00 zł | 60 miesięcy
od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego
|
Ponadto w nawiązaniu do Rozdziału XX SIWZ, Zamawiający informuje, że Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, powinien przekazać Zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
Nr procedury: RZP-II-WI/22/DZP-1/2017 16 lutego 2018 r.
Nr sprawy: DZP-1.260.70.2017.AF
ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
Dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego na: Opracowanie dokumentacji projektowo-przetargowej wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego
w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Budowa Centrum Edukacji Ekologicznej przy ul. Papirusów 1/3 – prace przygotowawcze”.
Zamawiający, działając na podstawie art. 92 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 1579) – zwanej dalej Ustawą – zawiadamia, iż w wyniku dokonania badania i oceny ofert, zostało rozstrzygnięte przedmiotowe postępowanie.
W wyniku powyższego Zamawiający informuje co następuje:
Za najkorzystniejszą ofertę uznano Ofertę Nr 14 złożoną przez Wykonawcę KWADRATURA Sp. z o.o., ul. Krasickiego 45c l. 4, 02-611 Warszawa – za cenę brutto 463.956,00 zł.
Uzasadnienie wyboru oferty:
Oferta spełnia wymagania SIWZ i ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych oraz jest najkorzystniejsza z punktu widzenia kryteriów oceny ofert, przyjętych w przedmiotowym postępowaniu.
Do upływu terminu składania ofert tj. do dnia 10.01.2018 r. do godz. 11:30 zostało złożonych 17 ofert przez niżej wymienionych Wykonawców:
1) Oferta Nr 1 Wykonawcy: Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe REM-BUD Piotr Ciszewski, ul. Podgórna 2, 86-140 Drzycim;2) Oferta Nr 2 Wykonawcy: AB KOMPLEX Paweł Korsak, Ciasne ul. Zielona 2/22, 16-030 Supraśl;3) Oferta Nr 3 Wykonawcy: Konsorcjum firm: Studium Sp. z o.o. Sp. k – Lider, ul. Noakowskiego 12/99, 00-666 Warszawa, Studium Sp. z o.o. – Partner, ul. Noakowskiego 12/99, 00-666 Warszawa; 4) Oferta Nr 4 Wykonawcy: Zespół Projektowy KONTRAPUNKT Sp. z o.o., ul. Zabłocie 39, 5) Oferta Nr 5 Wykonawcy: „Bulanda, Mucha – Architekci” Sp. z o.o., ul. Lipińska 4, 6) Oferta Nr 6 Wykonawcy: SAWA-TECH Projektowanie i Wykonawstwo Sp. z o.o., ul. Mesyńska 20, 02-761 Warszawa; 7) Oferta Nr 7 Wykonawcy: DRESLER STUDIO Architektura i Urbanistyka Sp. z o.o. Sp. k, 8) Oferta Nr 8 Wykonawcy: Autorska Pracownia Projektowa Jerzy Wowczak, ul. Bieżanowska 46, 9) Oferta Nr 9 Wykonawcy: Konsorcjum firm: JAPO Jan Poborski – Lider, ul. Zielińskiego 3a/4, 10) Oferta Nr 10 Wykonawcy: DS STUDIO Damian Szulc, ul. Komuny Paryskiej 15d/6, 63-400 Ostrów Wielkopolski; 11) Oferta Nr 11 Wykonawcy: NIZIO Design International Mirosław Nizio, ul. Inżynierska 3 lok. 4, 03-410 Warszawa; 12) Oferta Nr 12 Wykonawcy: 4M ARCHITEKCI Magdalena Kużela, ul. Krucza 2,05-840 Brwinów; 13) Oferta Nr 13 Wykonawcy: ZEW Sp. z o.o., ul. Wiktorska 19/13, 02-587 Warszawa; 14) Oferta Nr 14 Wykonawcy: KWADRATURA Sp. z o.o., ul. Krasickiego 45c lok. 4, 15) Oferta Nr 15 Wykonawcy: Atelier ZETTA Zenon Zabagło, ul. Suraska 2/11, 15-422 Białystok; 16) Oferta Nr 16 Wykonawcy: MAAG Anna Maląg, ul. Długa 44/50 lok. 702, 00-241 Warszawa; 17) Oferta Nr 17 Wykonawcy: EBING&PARTNERS Sp. z o.o., ul. Włodarzewska 51g1, |
Oferta Nr 2, Oferta Nr 3, Oferta Nr 5, Oferta Nr 7, Oferta Nr 9, Oferta Nr 11, Oferta Nr 14 – spełniają wymagania SIWZ i ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych.
Wobec powyższego poniżej punktacja przyznana Ofercie Nr 2, Ofercie Nr 3, Ofercie Nr 5, Ofercie Nr 7, Ofercie Nr 9, Ofercie Nr 11 i Ofercie Nr 14 w kryteriach oceny ofert: „Cena” i „Okres rękojmi” oraz łączna punktacja:
Numer oferty | Liczba pkt w kryterium
„Cena” |
Liczba pkt w kryterium
„Okres rękojmi” |
Razem |
14 |
463.956,00 —————— x 60 = 60,0 463.956,00
|
60
—– x 40 = 40,0 60 |
100,0 |
3 |
463.956,00 —————— x 60 = 44,3 628.865,20
|
60
—– x 40 = 40,0 60 |
84,3 |
9 |
463.956,00 —————— x 60 = 41,8 666.229,50
|
60
—– x 40 = 40,0 60 |
81,8 |
7 |
463.956,00 —————— x 60 = 37,8 735.540,00
|
60
—– x 40 = 40,0 60 |
77,8 |
5 |
463.956,00 —————— x 60 = 32,8 848.700,00
|
60
—– x 40 = 40,0 60 |
72,8 |
2 |
463.956,00 —————— x 60 = 45,9 607.032,68
|
36
—– x 40 = 24,0 60 |
69,9 |
11 |
463.956,00 —————— x 60 = 23,1 1.205.719,80
|
60
—– x 40 = 40,0 60 |
63,1 |
p.o. Dyrektor
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA
Miasto Stołeczne Warszawa – Stołeczny Zarząd Rozbudowy Miasta: Opracowanie dokumentacji projektowo-przetargowej wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Budowa Centrum Edukacji Ekologicznej przy ul. Papirusów 1/3 – prace przygotowawcze”.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA – Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
Numer ogłoszenia: 633127-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
I. 1) NAZWA I ADRES:
Adres strony internetowej (url): www.szrm.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):
II.2) Rodzaj zamówienia:
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego – określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02/03/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT 450329.71
Waluta PLN IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert: 17
w tym: liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 16 liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0 liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0 liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 10 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: nie
Nazwa wykonawcy: KWADRATURA Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Email wykonawcy: Adres pocztowy: ul. Ignacego Krasickiego 45C lok. 4 Kod pocztowy: 02-611 Miejscowość: Warszawa Kraj/woj.: mazowieckieWykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy 463956.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 215004.00 Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1205719.80 Waluta: PLN IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe: |
IV.9.1) Podstawa prawna
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
p.o. Dyrektor