Nr sprawy: RZP-I-WI/28/DZP-1/2012 27 lipca 2012 r.
ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY
(zwane dalej Zaproszeniem)
Miasto Stołeczne Warszawa – Stołeczny Zarząd Rozbudowy Miasta, z siedzibą w Warszawie (kod: 00-099), przy ul. Senatorskiej 29/31 (tel. 22-31-24-475; fax. 22-31-24-490) zaprasza do złożenia oferty w postępowaniu na: dostawę wyposażenia kuchni i jadalni dla potrzeb Centrum Samotnych Matek z Dziećmi w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Budowa Centrum Samotnych Matek z Dziećmi przy ul. Skierdowskiej”, prowadzonego na podstawie art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2010 r., Nr 113, poz. 759 z późn. zm.).
I. OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
1. Przedmiotem zamówienia jest:
dostawę wyposażenia kuchni i jadalni dla potrzeb Centrum Samotnych Matek z Dziećmi w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Budowa Centrum Samotnych Matek z Dziećmi przy ul. Skierdowskiej”.
Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa Formularz „Zestawienie kosztów zamówienia”, stanowiący Załącznik Nr 2 do Zaproszenia.
2. TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA
1) Rozpoczęcie : niezwłocznie od dnia zawarcia umowy,
2) Zakończenie: w terminie do 30 dni od daty zawarcia umowy.
II. TERMIN I MIEJSCE ZŁOŻENIA OFERTY
Ofertę zawierającą dokumenty określone w Rozdz. IV niniejszego Zaproszenia należy złożyć do dnia 03.08.2012 r. do godz. 10.00 w Zespole ds. Zamówień Publicznych (I piętro), pokój Nr 22, Warszawa (kod: 00-099) ul. Senatorska 29/31.
Zamawiający przewiduje możliwość przeprowadzenia negocjacji ceny po złożeniu przez Wykonawców ofert w przedmiotowym postępowaniu, o czym poinformuje odrębnym pismem.
IV. OŚWIADCZENIA LUB DOKUMENTY WYMAGANE W POSTĘPOWANIU
Wykonawca ubiegający się o zamówienie publiczne musi załączyć niżej wymienione oświadczenia lub dokumenty:
1) Wypełniony druk OFERTA – zgodny w treści ze wzorem stanowiącym Załącznik Nr 1 do Zaproszenia.
2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej albo wyciąg z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej Rzeczpospolitej Polskiej – wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
3) W przypadku, gdy ofertę będzie składał Wykonawca występujący wspólnie, tj. samodzielne podmioty gospodarcze działające np. w formie spółki cywilnej, do oferty należy załączyć: aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej albo wyciąg z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej Rzeczpospolitej Polskiej dla każdego z podmiotów występujących wspólnie, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert oraz umowę regulującą współpracę podmiotów występujących wspólnie.
4) W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty należy załączyć pełnomocnictwo.
5) Zestawienie kosztów zamówienia.
Uwaga! Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
V. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA WYMAGANYCH DOKUMENTÓW
1.Obowiązek sporządzenia oferty na piśmie.
1) Ofertę należy sporządzić w języku polskim z zachowaniem formy pisemnej w sposób czytelny, na papierze.
2) W przypadku załączenia do oferty dokumentów sporządzonych w języku obcym, Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty tłumaczenie tych dokumentów na język polski, poświadczone przez Wykonawcę.
2. Forma składanych dokumentów.
Wymagane dokumenty należy złożyć w formie oryginałów lub kopii. Dokumenty złożone w formie kopii, muszą być poświadczone „ZA ZGODNOŚĆ
Z ORYGINAŁEM” przez Wykonawcę.
3. Poprawki w treści oferty.
Wszelkie poprawki w treści oferty, jakie Wykonawca zamierza nanieść podczas przygotowywania oferty, należy dokonać poprzez przekreślenie treści, wpisanie zmienionej treści i parafowanie obok.
4. Pełnomocnictwo.
W przypadku gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty musi być załączone pełnomocnictwo określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy.
W przypadku złożenia przez Wykonawcę kopii pełnomocnictwa musi zostać ono poświadczone „za zgodność z oryginałem” przez mocodawcę lub przez notariusza.
VI. OPIS SPOSOBU OBLICZENIA CENY OFERTY
Oferta powinna zawierać zgodnie z przedmiotem zamówienia cenę oferty brutto (z podatkiem VAT), obejmującej cenę za wykonanie całego przedmiotu zamówienia na warunkach określonych we wzorze umowy, wyliczoną w Formularzu „Zestawienie kosztów zamówienia”.
VII. WYKAZ ZAŁĄCZNIKÓW
Wszystkie załączniki do niniejszego zaproszenia stanowią jego integralną część.
Załącznik Nr 1 | druk OFERTA. | na 2 stronach; |
Załącznik Nr 2 | Zestawienie kosztów zamówienia | na 3 stronach. |
Załącznik Nr 3 | Wzór Umowy | na 6 stronach; |
p.o. Dyrektora
Stołecznego Zarządu Rzobudowy Miasta
/-/
Paweł Barański
Załączniki do pobrania
Załącznik Nr 1 do Zaproszenia – druk OFERTA – pobierz
Załącznik Nr 2 do Zaproszenia – Zestawienie kosztów zamówienia – pobierz
Zalącznik Nr 3 do Zaproszenia – Wzór umowy – pobierz
ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
Nr sprawy: RZP-I-WI/28/DZP-1/2012 Warszawa, dnia 13 sierpnia 2012 r.
ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
Dotyczy: postępowania na: dostawę wyposażenia kuchni i jadalni dla potrzeb Centrum Samotnych Matek z Dziećmi w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Budowa Centrum Samotnych Matek z Dziećmi przy ul. Skierdowskiej”.
Miasto Stołeczne Warszawa – Stołeczny Zarząd Rozbudowy Miasta (zwany dalej Zamawiającym) zawiadamia, że postępowanie o udzielenie zamówienia na: dostawę wyposażenia kuchni i jadalni dla potrzeb Centrum Samotnych Matek z Dziećmi w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Budowa Centrum Samotnych Matek z Dziećmi przy ul. Skierdowskiej” – zostało rozstrzygnięte.
W wyniku powyższego Zamawiający informuje, że za najkorzystniejszą ofertę uznano Ofertę Nr 1 złożoną przez Wykonawcę – Przedsiębiorstwo Handlowo- Transportowe „PRYMUS-AGD” Wiesława i Jan Ślażyńscy, Spółka Jawna z siedzibą w Wolanowie (kod: 26-625), Kowalanka 24, za cenę brutto: 20.169,44 zł.
Oferta spełnia wymagania zawarte w „Zaproszeniu do złożenia oferty”.
Jednocześnie Zamawiający informuje, że termin na złożenie ofert upłynął w dniu 03.08.2012 r. o godz. 10:00.
Do upływu terminu składania ofert wpłynęły 2 Oferty:
a) Oferta Nr 1 złożona przez Wykonawcę: Przedsiębiorstwo Handlowo-Transportowe „PRYMUS-AGD” Wiesława i Jan Ślaźyńscy Spółka Jawna, Kowalanka 24, 26-625 Wolanów.
Cena oferty brutto: 20.169,34 zł.
b) Oferta Nr 2 złożona przez Wykonawcę: PHPU ZUBER Andrzej Zuber, ul. Krakowska 29C, 50-424 Wrocław.
Cena oferty brutto: 23.970,24 zł.
p.o. Dyrektora
Stołecznego Zarządu Rzobudowy Miasta
/-/
Paweł Barański