„Warszawska Przestrzeń Technologiczna – Centrum Przedsiębiorczości Smolna”
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego
w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego 2007-2013
Nr sprawy: RZP-I-WI/27/DZP-1/2014 30 maja 2014 r.
ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY
(zwane dalej Zaproszeniem)
Miasto Stołeczne Warszawa – Stołeczny Zarząd Rozbudowy Miasta, z siedzibą w Warszawie (kod: 00-099), przy ul. Senatorskiej 29/31 (tel.: 22/31-24-421; fax: 22/31-24-490), zaprasza do złożenia oferty w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na: dostawę wyposażenia dla obiektu Warszawskiej Przestrzeni Technologicznej – Centrum Przedsiębiorczości w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Warszawska Przestrzeń Technologiczna – Centrum Przedsiębiorczości Smolna” prowadzonego na podstawie art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2013 r., poz. 907 późn. zm.).
I. OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
- Przedmiotem zamówienia jest: dostawa wyposażenia dla obiektu Warszawskiej Przestrzeni Technologicznej – Centrum Przedsiębiorczości w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Warszawska Przestrzeń Technologiczna – Centrum Przedsiębiorczości Smolna”.
- Przedmiot zamówienia obejmuje: sprzedaż, dostarczenie rozmieszczenie/zamontowanie elementów wyposażenia we wskazanych przez Użytkownika pomieszczeniach.
- Szczegółowy zakres Przedmiotu Zamówienia określa Formularz „Zestawienie kosztów zamówienia” – stanowiący Załącznik Nr 3 do niniejszego Zaproszenia.
II. TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA
1. rozpoczęcie – niezwłocznie od dnia podpisania niniejszej umowy;
2. zakończenie – w terminie do dnia 23 czerwca 2014 r.
III. TERMIN I MIEJSCE ZŁOŻENIA OFERTY
Ofertę zawierającą dokumenty określone w Rozdz. IV niniejszego Zaproszenia należy złożyć do dnia 04 czerwca 2014 r. do godz. 11:00 w Zespole ds. Zamówień Publicznych (I piętro), pokój Nr 22, Warszawa (kod: 00-099)
ul. Senatorska 29/31.
Zamawiający przewiduje możliwość przeprowadzenia negocjacji ceny po złożeniu przez Wykonawców ofert w przedmiotowym postępowaniu, o czym poinformuje odrębnym pismem.
IV. OŚWIADCZENIA LUB DOKUMENTY WYMAGANE W POSTĘPOWANIU
Wykonawca ubiegający się o zamówienie publiczne musi załączyć niżej wymienione oświadczenia lub dokumenty:
1) Wypełniony druk OFERTA – zgodny w treści ze wzorem stanowiącym załącznik
Nr 1.
2) Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z Centralnej Ewidencji
i Informacji o Działalności Gospodarczej – wystawiony nie wcześniej niż
6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
3) Pełnomocnictwo – w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik.
Uwaga!
– W przypadku, gdy ofertę będzie składał Wykonawca występujący wspólnie,
tj. samodzielne podmioty gospodarcze działające np. w formie spółki cywilnej, do oferty należy załączyć: aktualny wyciąg z Centralnej Ewidencji i Informacji
o Działalności Gospodarczej dla każdego z podmiotów występujących wspólnie, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert oraz umowę regulującą współpracę podmiotów występujących wspólnie (umowę spółki cywilnej).
– Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
4) Wypełniony Formularz „Zestawienie kosztów zamówienia” – zgodny w treści ze wzorem stanowiącym Załącznik Nr 3.
V. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA WYMAGANYCH DOKUMENTÓW
1. Obowiązek sporządzenia oferty na piśmie.
1) Ofertę należy sporządzić w języku polskim z zachowaniem formy pisemnej
w sposób czytelny, na papierze.
2) W przypadku załączenia do oferty dokumentów sporządzonych w języku obcym, Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty tłumaczenie tych dokumentów na język polski, poświadczone przez Wykonawcę.
2. Forma składanych dokumentów.
Wymagane dokumenty należy złożyć w formie oryginałów lub kopii. Dokumenty złożone w formie kopii, muszą być poświadczone „ZA ZGODNOŚĆ Z ORYGINAŁEM” przez Wykonawcę.
3. Poprawki w treści oferty.
Wszelkie poprawki w treści oferty, jakie Wykonawca zamierza nanieść podczas przygotowywania oferty, należy dokonać poprzez przekreślenie treści, wpisanie zmienionej treści i parafowanie obok.
4. Pełnomocnictwo.
W przypadku gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty musi być załączone pełnomocnictwo określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy.
W przypadku złożenia przez Wykonawcę kopii pełnomocnictwa musi zostać ono poświadczone „za zgodność z oryginałem” przez mocodawcę lub przez notariusza.
VI. OPIS SPOSOBU OBLICZENIA CENY OFERTY
- Oferta powinna zawierać zgodnie z przedmiotem zamówienia cenę oferty brutto
(z podatkiem VAT), obejmującej cenę zawykonanie całego przedmiotu zamówienia na warunkach określonych we wzorze umowy, wyliczoną w Formularzu „Zestawienie kosztów zamówienia”. W cenie oferty Wykonawca powinien uwzględnić koszty transportu oraz wszystkie inne wydatki niezbędne do prawidłowego wykonania Przedmiotu Umowy. - Wprowadzenie przez Wykonawcę jakichkolwiek zmian bez zgody Zamawiającego np. w ilościach jednostek miary, określonych przez Zamawiającego
w poszczególnych pozycjach jest niedopuszczalne. - Wykonawca jest zobowiązany do wypełnienia i określenia wartości we wszystkich pozycjach występujących w formularzu „Zestawienie kosztów zamówienia”.
- Ewentualne upusty cenowe oferowane przez Wykonawcę muszą być zawarte
w cenach jednostkowych. - Wszystkie składniki cenowe określone w ofercie powinny być liczone
z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
- VII. WYKAZ ZAŁĄCZNIKÓW
Wszystkie załączniki do niniejszego zaproszenia stanowią jego integralną część.
Załącznik Nr 1 | druk OFERTA. | |
Załącznik Nr 2 | Wzór Umowy | |
Załącznik Nr 3 | Formularz „Zestawienie kosztów zamówienia”. |
p.o. Dyrektora
Stołecznego zarządu Rozbudowy Miasta
/-/
Paweł Barański
Załączniki do pobrania:
Załącznik Nr 1 do Zaproszenia – druk OFERTA – pobierz
Załącznik Nr 2 do Zaproszenia – Wzór umowy – pobierz
Załącznik Nr 3 do Zaproszenia – Zestawienie kosztów zamówienia
INFORMACJA O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
Nr sprawy: RZP-I-WI/27/DZP-1/2014 05 czerwca 2014 r.
INFORMACJA O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
Dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na dostawę wyposażenia dla obiektu Warszawskiej Przestrzeni Technologicznej – Centrum Przedsiębiorczości w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Warszawska Przestrzeń Technologiczna – Centrum Przedsiębiorczości Smolna”.
Miasto Stołeczne Warszawa – Stołeczny Zarząd Rozbudowy Miasta (zwany dalej Zamawiającym) zawiadamia, iż postępowanie o udzielenie zamówienia na: dostawę wyposażenia dla obiektu Warszawskiej Przestrzeni Technologicznej – Centrum Przedsiębiorczości w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Warszawska Przestrzeń Technologiczna – Centrum Przedsiębiorczości Smolna”
– zostało rozstrzygnięte.
Za najkorzystniejszą ofertę uznano Ofertę Nr 3 złożoną przez Wykonawcę KJMK Meble Sp.
z o.o., ul. Bp.H. Bednorza 2a-6, 40-384 Katowice – za cenę brutto: 18.266,79 zł.
Oferta spełnia wymagania zawarte w „Zaproszeniu do złożenia oferty” oraz mieści się
w środkach przeznaczonych na finansowanie ww. postępowania.
Jednocześnie Zamawiający informuje, żę:
Termin na złożenie ofert upłynął w dniu 04.06.2014 r. o godz. 11:00. Do upływu terminu składania ofert wpłynęły 4 Oferty, złożone przez niżej wymienionych Wykonawców:
1) FORNICA Jarosław Pataluch, ul. Związku Jaszczurczego 9 lok. 25, 80-288 Gdańsk
Cena oferty brutto – 23.141,22 zł (Oferta Nr 1);
2) Andrzej Szarmach Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowo-Usługowe „AS Pomorzanka”, ul. Prusa 7, 83-200 Skórcz, Cena oferty brutto – 28.363,80 zł (Oferta Nr 2);
3) KJMK Meble Sp. z o.o., ul. Bp.H. Bednorza 2a-6, 40-384 Katowice
Cena oferty brutto – 21.413,81 zł (Oferta Nr 3);
4) Sławomir Tyda „MEBLOMIX”, ul. Skośna 15, 83-200 Stargard Gdański
Cena oferty brutto – 30.255,54 zł (Oferta Nr 4).
W dniu 04.06.2014 r. Zamawiający zaprosił wszystkich Wykonawców, którzy złożyli oferty w przedmiotowym postępowaniu – do negocjacji w dniu 05.06.2014 r.
W dniu 05.06.2014 r. przeprowadzono negocjacje z jednym niżej wymienionym Wykonawcą, podczas których ustalono ostateczną cenę za wykonanie przedmiotowego zamówienia tj.:
– KJMK Meble Sp. z o.o., ul. Bp.H. Bednorza 2a-6, 40-384 Katowice (Oferta Nr 3)
Cena oferty brutto – 18.266,79 zł
Pozostali Wykonawcy tj.:
1) Sławomir Tyda „MEBLOMIX”, ul. Skośna 15, 83-200 Stargard Gdański,
2) Andrzej Szarmach Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowo-Usługowe „AS Pomorzanka”, ul. Prusa 7, 83-200 Skórcz,
3) FORNICA Jarosław Pataluch, ul. Związku Jaszczurczego 9 lok. 25, 80-288 Gdańsk,
pomimo zaproszenia, nie przystąpili do negocjacji w dniu 05 czerwca 2014 r. W związku z powyższym uznaje się, że ww. Wykonawcy podtrzymują cenę zaoferowaną w złożonych przez nich ofertach tj.
– Wykonawca wymieniony w pkt 1) – Cenę oferty brutto: 30.255,54 zł.
– Wykonawca wymieniony w pkt 2) – Cenę oferty brutto: 28.363,80 zł.
– Wykonawca wymieniony w pkt 3) – Cenę oferty brutto: 23.141,22 zł.,
a tym samym ww. ceny, były brane pod uwagę przy wyborze najkorzystniejszej oferty.
p.o. Dyrektora
Stołecznego zarządu Rozbudowy Miasta
/-/
Paweł Barański